Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83
- Dit onderwerp bevat 330 reacties, 41 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door
Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
22 oktober 2012 om 17:22
Hallo, ik ben hier nieuw.
Ben op zoek naar en 911 oldtimer.
Ik heb er eentje op het oog en moet er donderdag gaan naar kijken,
maar wie kan mij zeggen waar ik allemaal moet naar kijken voor ik hem
aanschaf.
Ben al jaren aant sparen ervoor en zou nu de stap wel willen zetten
Is er iemand die mij kan helpen
Is er iemand kort in de buurt die eventueel met mij kan meegaan
Ikzelf ben van achter Leuven, net voor Tienen -
MakerDiscussie
-
Aijejaijejaijaijejai.
Ik zal nog maar een jaartje of 10 doorsparen dan.
Toch bedankt, ik blijf zoeken.
Miljaar[quote=”Mushroom” post=111301]
Maw: hier is mee gerommeld…vandaar de lage prijs.[/quote]Nee, da is gewoon een plofkip 996 😛
Btw. Christophe ik ga iets zeggen wat niet leuk klinkt, en ik kan het weten want dit hebben ze gelukkig enkele jaren geleden ook tegen mij verteld.
Als je maar een beperkt budget hebt, spaar dan liever nog even door tot je iets deftigs kan kopen. Ik heb bijna 10 jaar gezocht naar die P. die ik kon/wou betalen. En vergeet niet, als hij op de oprit staat begint het nog maar. Porsche kopen is niks, maar hem onderhouden is wat anders !Je mag gerust weten, ik heb op die 3 jaar bijna evenveel uitgegeven aan de heropbouw dan dat ik de wagen heb betaald en ik ben nog lang niet rond !
Succes met de zoektocht !
Wat vinden gelle van deze??
http://cpcms.autoscout24.com/index.php?p=detail&a=222254739&dgpge=3&sci=4f8be78125766056732fe47ad4f6d77fb786040c&soO=asc&soB=price&soL=10
Staat bij Van Kessel in Ned, wel geen Targa
OOk een Kelly, kam mss andere bumpers terug op monteren ??Geeft niets Christophe :drink: we willen je alleen behoeden voor een leegloper 😉
[quote=”bully” post=111355]Omdat je niet luistert naar goeie raad 😆 [quote=”cabrio wim” post=111269]Christophe, jij hebt het gevoel om de BdB’s eruit te halen, of is het een gave. ;)[/quote][/quote]
Ola, sorry van mijnentwege voor uwentwege
Ben niet zo bekend in de p-wereldOmdat je niet luistert naar goeie raad 😆 [quote=”cabrio wim” post=111269]Christophe, jij hebt het gevoel om de BdB’s eruit te halen, of is het een gave. ;)[/quote]
[quote=”bladerunner” post=111351]:engeltje: :engeltje: :engeltje:[/quote]
What de Fucker de Fuck zijn die mannekes hier altijd 😯Ben eens naar autokeuring in de buurt geweest.
Daar zegden ze mij dat een cabrio gemaakt van een Targa niet opnieuw kan ingeschreven worden, omdat de staat van het voertuig gewijzigd is.
Afhankelijk van wat er op het gelijksvormigheidsattest staat, kan de auto allen zo maar ingeschreven worden.
Heb de verkoper gebeld om mij dit door te sturen, evenals de PVA nr.De laatste woorden in de advertentie zeggen alles… :engeltje:
dealer onderhouden, boekjes en div. rekeningen aanwezig, km-stand onlogisch
Maw: hier is mee gerommeld…vandaar de lage prijs.
Wim bedoelt (denk ik) dat hij hem nog niet in ‘t echt gezien heeft en dat hij daar ook geen behoefte aan heeft 😉
Bob de bouwer is een Porsche die omgebouwd is van iets fabrieksorigineel naar iets … ja… dat wel mooi kan zijn, maar meestal lelijk en altijd non-conform. Wordt ook wel eens een “Kelly” genoemd.
Meestal worden de bumpers van de impactgeneratie vervangen door bumpers van de 964. Ooit heel hot, maar nu met de heropstanding van de impacts en pré-impacts iets wat niet langer “done” is in de Porschewereld.
Zijn het daarom slechte: nee
Maar ze gaan wel altijd minder waard zijn uiteindelijk.Verschil tussen dagelijkse inschrijving en oldtimer is zo goed als niets qua kosten, alleen ben je bij een oldtimer een groot deel van je vrijheid kwijt. Vermijden indien mogelijk dus.
Met Bob de Bouwers bedoelen we, dat mensen zich op een niet originele manier creatief losgelaten hebben op de bouw van een Porsche of ander merk.
En heb deze nog niet gezien, maar hoeft ook niet.
[quote=”cabrio wim” post=111271]Bob de Bouwer.[/quote]
Hahahaha Bob de bouwers, serieus? véél werk aan of wa ?
Al gaan zien??
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.