Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben hier nieuw.
    Ben op zoek naar en 911 oldtimer.
    Ik heb er eentje op het oog en moet er donderdag gaan naar kijken,
    maar wie kan mij zeggen waar ik allemaal moet naar kijken voor ik hem
    aanschaf.
    Ben al jaren aant sparen ervoor en zou nu de stap wel willen zetten
    Is er iemand die mij kan helpen
    Is er iemand kort in de buurt die eventueel met mij kan meegaan
    Ikzelf ben van achter Leuven, net voor Tienen

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 330)
    • [quote=”Christophe P” post=111131]Ja manne,
      ik denk dat ik mijne leren iets verder moet gaan opentrekken voor een P .
      Is er iemand van Limburg die mij kan helpen ??
      Ik weet nu dat John.beton van Limburg is en ik weet een 911 Targa staan in Maasmechelen voor 15000.
      Misschien kan hij mij helpen om mee te gaan kijken ??
      Hier link
      http://www.autozone.be/porsche-911-targa-te-koop/oldtimer-5767658

Of deze in Opglabbeek

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=220957706&cd=634836599180000000%5B/quote%5D

ok heb gevonden wat je bedoelde 😉
      je stuurd maar een pm als je wilt gaan kijken maar heb enkel op maandag tijd om te gaan kijken. enige vrije dag met de winkel.
      maar zoals hier al gezegd bij johan dekens wordt je zeker goed geholpen. mijne komt ook via hem uit japan.
      grts,
      john

[quote=”cabrio wim” post=111140][quote=”Christophe P” post=111131]
        http://www.autozone.be/porsche-911-targa-te-koop/oldtimer-5767658%5B/quote%5D

Deze ken ik, en loop daar maar met een grote boog voorbij. :puke:[/quote]

Serieus?? is da dikke nest ??
        Goed dat ik beroep kan doen op anciens zoals jullie
        Bedankt :respekt:

Wim

[quote=”Christophe P” post=111131]
          http://www.autozone.be/porsche-911-targa-te-koop/oldtimer-5767658%5B/quote%5D

Deze ken ik, en loop daar maar met een grote boog voorbij. :puke:

Komt ie nog een keer :sarcastisch met gereviseerde motor en gerestaureerd van een nederlandse forummer die verder wil met z’n volgende project, een cabrio. [quote=”bully” post=111021]Hier een van een ned-forummer. klikhierop[/quote] Of koop voor iets minder een waar straks het dubbele weer in moet 😉

Vraag eens info of Johan Dekens niets weet staan als deftige opknap basis !

Die zwarte hierboven is een 75er met 150k op de teller….. optimistisch 😕
              Die Kelly 964 RS met SC blok in ziet er dan nog beter uit, maar er ontbreekt het een en het ander op het blok en dat belooft voor de rest….

Ja manne,
                ik denk dat ik mijne leren iets verder moet gaan opentrekken voor een P .
                Is er iemand van Limburg die mij kan helpen ??
                Ik weet nu dat John.beton van Limburg is en ik weet een 911 Targa staan in Maasmechelen voor 15000.
                Misschien kan hij mij helpen om mee te gaan kijken ??
                Hier link
                http://www.autozone.be/porsche-911-targa-te-koop/oldtimer-5767658

Of deze in Opglabbeek

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=220957706&cd=634836599180000000

Helemaal akkoord Wim :respect2: , maar zocht hij geen P van rond de 10.000 euro met werk?

Voor de prijs X 2,5 zit je aan bijna 30.000 euro en ik weet ook dat je voor die prijs een zeer mooi exemplaar vind en voor 10.000 euro niet, dan moet je voldoening nemen met een opknapper, maar als dat dan eentje is van eerste eigenaar brand bij mij toch een lampje. :lekker:

Trouwens de eerste is al van Ebay gehaald, zal waarschijnlijk verkocht zijn.

Oei, ik had enkel de bovenste foto gezien 😳
                    Het wordt als maar erger, maar ze leveren hem wel volgetankt blijkbaar…

Wim

Kijk ook eens goed naar de koffer foto’. 😆

Ik zie vozigheid onder de koplamp en aan de linker onderkant van het portier.
                        De gekende plekken dus 🙁
                        Ook onderaan de targa beugel is er precies iets mis en de lijn tussen vleugel en deur 😕

We zullen al maar zwijgen over de staat van de harmonika en andere rubbers…

😳 😳 😕
                          Ik zie gewoon een mooi, speciaal kleurtje 8)
                          Dat er voor de rest nog wat werk aan is (en daarbij nog een beetje extra werk voor al de dingen die je niet ziet op foto en pas echt duur zullen zijn)…

Wim

[quote=”Mushroom” post=111055]
                            Die groene… :applaus: Proper kleurke… Daar een Fuchs’ke op… :driver:[/quote]

Zet je bril eens goed op, bekijk de foto’s nog eens een keer, en als je dan nog applaudisseert. 😕 😉

XXX

De link van Bully leek me wel een nette, de motor lijkt een mooie revisie gehad te hebben en andere oderdelen ook. Dan heb je daar al geen miserie mee…
                              :relaxman:

‘t Is eBay Duitsland…
                                Wat houdt er jou tegen even over en weer te knallen? :driver:
                                Die groene… :applaus: Proper kleurke… Daar een Fuchs’ke op… :driver:

Wim

Als je goed kijkt, moet er aan allebei al serieus wat gebeuren.
                                  En dan nog niet bekleding en rubbers targa dak meegenomen, want dat is ook allemaal gaar.

Dus tel uit je euro’s. 😥

Als deze goed mochten zijn, gingen die zeker niet op ebay, maar stonden ze allang bij een handelaar maar dan voor de X 2,5 prijs.

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 330)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.