Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben hier nieuw.
    Ben op zoek naar en 911 oldtimer.
    Ik heb er eentje op het oog en moet er donderdag gaan naar kijken,
    maar wie kan mij zeggen waar ik allemaal moet naar kijken voor ik hem
    aanschaf.
    Ben al jaren aant sparen ervoor en zou nu de stap wel willen zetten
    Is er iemand die mij kan helpen
    Is er iemand kort in de buurt die eventueel met mij kan meegaan
    Ikzelf ben van achter Leuven, net voor Tienen

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 330)
    • [quote=”Peter_Targa_84″ post=110927]Wel Christophe, ik heb van een forumlid de afstelgegevens gekregen voor een Targa dak, leuk pdf filetje maar echt een winterjob. Na de winter is’t 2013, en dat bedoel ik ermee, in 2013 zal hij geen lawaai meer maken hé, heb nog wat reinigingswerken in’t vooruitzicht aan de motor, ook deze winter dus.
      De Kapazanummer daar kan ik niet direct verder mee, maar de volgende valt wel mee:
      http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-sc-66290159.htm

Succes hé :relaxman:[/quote]

Je mag da mij ook altijd bezorgen al je kan ??
      permentier.christophe@gmail.com
      Die porche is ook mooi, al eens gezien.
      Wel geen Targa, maja,
      Bedankt alvast

Deze ook mooi
      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222707609&cd=634864269610000000

XXX

Stuur me even een mailtje, dan reply ik met een attachekeu 😀

[quote=”targa?” post=110928]Hey Peter. Mocht je mij dat PDF’je i.v.m. afstellen targa dakje ook kunnen bezorgen, dan heb ik ook iets te doen deze winter ;)[/quote]

Me too please 😐 😐

Anoniem

Hey Peter. Mocht je mij dat PDF’je i.v.m. afstellen targa dakje ook kunnen bezorgen, dan heb ik ook iets te doen deze winter 😉

XXX

Wel Christophe, ik heb van een forumlid de afstelgegevens gekregen voor een Targa dak, leuk pdf filetje maar echt een winterjob. Na de winter is’t 2013, en dat bedoel ik ermee, in 2013 zal hij geen lawaai meer maken hé, heb nog wat reinigingswerken in’t vooruitzicht aan de motor, ook deze winter dus.
              De Kapazanummer daar kan ik niet direct verder mee, maar de volgende valt wel mee:
              http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-sc-66290159.htm

Succes hé :relaxman:

Heb deze gzvonden op Kapaza

Zoekertjesnummer: 66722300

Beetje roest aan deuren en achterkant in motorruimte een beetje.
                Maar ben bang dat ik er meer onder ga vinden.
                Van ver wel mooi, maar is een beetje ver voor mij om er gaan naar te kijken

[quote=”Peter_Targa_84″ post=110861]Trekken… ne stijve krijgen… 😳 In een Targa ? Iedere keer als’k gas geef ja 😀

Serieus, ‘k em gouden tips gekregen om dat dak af te stellen, zal in de winterperiode geregeld worden. Zonder dak best leuk, met dak nu véél te éél lawaai maar in 2013 niet meer, hopelijk :geek:[/quote]

Hoe bedoeld ge 2013 en welke tips Peter ??

XXX

Trekken… ne stijve krijgen… 😳 In een Targa ? Iedere keer als’k gas geef ja 😀

Serieus, ‘k em gouden tips gekregen om dat dak af te stellen, zal in de winterperiode geregeld worden. Zonder dak best leuk, met dak nu véél te éél lawaai maar in 2013 niet meer, hopelijk :geek:

Een Targa, trekt da niet te fel in de auto.
                      Ik ga daar toch gene stijve nek van krijgen ??

Kan dit draadje niet verschoven worden naar “Gezocht”.

Niet dat ik me wil moeien maar daar wordt het misschien beter opgevolgd dan bij de watergekoelde “991”. :respect2:

Wim

[quote=”Christophe P” post=110578]Wel, ik dacht zo rond de 10.000 euro.
                            Ben eigenlijk eentje aant zoeken dat mechanisch in orde is maar een beetje carroserie werk aan[/quote]

Kijk eens op onze site Christophe, en zie wat er achter een onschuldig roestblaasje kan zitten, of zelfs waar je niks ziet, en dan toch schrikken.

Dus ik denk ook, als je een Porsche gaat vinden van rond de 10 dat er ook nog m,eer werk aan is als alleen carrosserie werk.
                            Koopjes in de Porsche wereld bestaan nu eenmaal niet.

Check eens de draadjes op dit forum over SC of 3.2 bodywork.
                              Meestal start dat met het wegwerken van wat roest, maar zit er een halfrotte auto onder de onschuldige blaasjes op de dorpels…
                              Voor 10.000-15.0000€ is er niet veel goeds te krijgen volgens mij.

Bwa, autokes met “beetje” bodywerk aan ga je zeker vinden, maar mechanisch OK da is wat anders 🙄

Budget is ook wat aan de lage kant vrees ik voor een degelijke basis.
                                De meeste die ik zie staan liggen allemaal tussen de 12K en 15K en daar is nog VEEL werk aan ❗

Anders bij Van Kessel is gaan piepen he Click hier voor de site

Wel, ik dacht zo rond de 10.000 euro.
                                  Ben eigenlijk eentje aant zoeken dat mechanisch in orde is maar een beetje carroserie werk aan

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 330)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.