Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben hier nieuw.
    Ben op zoek naar en 911 oldtimer.
    Ik heb er eentje op het oog en moet er donderdag gaan naar kijken,
    maar wie kan mij zeggen waar ik allemaal moet naar kijken voor ik hem
    aanschaf.
    Ben al jaren aant sparen ervoor en zou nu de stap wel willen zetten
    Is er iemand die mij kan helpen
    Is er iemand kort in de buurt die eventueel met mij kan meegaan
    Ikzelf ben van achter Leuven, net voor Tienen

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 330)
    • Mail gekregen na reactie op zoekertje van porche 2.4E van 1973
      alsvolgt:

Hello

Do you speak English?

My last price is 13.500 euro.

Below are some details and reasons for selling:

Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.

Other car details: restored car, 158 000 km, 121 kw (165 ps), 07/1973, blue, very good condition.

Reasons for selling: I used in Sweden. 2 months ago I moved to a new company, which is located in York, UK. I plan on staying in York for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.

Also, this car was a gift from my ex-husband. We are not together anymore, and I want to get rid of all things from him.

I am in York, and the car is also here. The car can be delivered or you can come to take it.

I look forward to your answer.

Lara

Heb ik precies nog gezien, 👿
      zelfde zoekertje op Kapaza, 2 de hands en op nederlandse site.
      Allemaal andere adressen.
      Is nogthans mooie auto :lekker:

Neen, maar zo een boek is altijd handig als je er zoveel mogelijk wil over weten (Spijtig dat da in het Engels is)
        Engels gaat wel, maar Nederlands, of Vlaams 😀 leest wel makkelijker.
        Verder “waar een wil is, is een weg”
        Heb al veel gedaan waar ik erna stond van te kijken, het is gewoon proberen en als het ni goed is terug opnieuw doen… denk ik

Wim

Ga je hem zelf bouwen Christophe. 😉

Voor de geïnteresseerden ????
              Werkplaatshandboek gevonden in PDF, wel in Engels.

http://miloman.nl/porsche/Porsche%20911%20Workshop%20Manual.pdf

[quote=”bladerunner” post=111898]Hey Mush, dit is net hetzelfde, enkel anders geformuleerd. 😉 ;)[/quote]
                Ha, excuseer! :mrgreen: :drink:

Ja, precies bekwame kerel
                  Kan altijd bij hem terrecht voor vragen en dergelijke, vertelde hij me.

Christophe,
                    Toevallig heb ik met Benny gesproken zaterdag,we hadden afgesproken in Tielt n.a.v. een uitlaat die hij van mij wilde kopen voor zijn 914.
                    We hebben gesproken over zijn uitgelopen passie van porsche,waar hij nu voltijds mee bezig is nl.revisie van p.motoren.Moet zeggen het is iemand die bekwaam overkomt.

Een betere start en info kan je niet krijgen .
                      Al deze info en wijsheid waar wij jaren over hebben gedaan krijg jij op enkele dagen .
                      Succes .

[quote=”bully” post=111932][quote=”Christophe P” post=111909]
                        PS: heeft er al iemand gehoord van BENNY PORCHE van Waanrode ???[/quote]Is dat een VW-handelaar? :mrgreen:[/quote]
                        Neen géén handelaar. Hij vekoop geen auto’s, hij doet de revisies voor Walter en andere handelaars (Kent er precies iets van)
                        Hij restoreerd ook, maar enkel voor zichzelf.
                        Hij krijgt weinig particulieren over de vloer, daar hij geen reclame maakt
                        Precies wel ne goeie kerel(weet waar hij mee bezig is)
                        Mee gaan naar een auto kijken, wil hij liever niet, omdat als er later iets scheelt aan de auto , hij het is geweest dat doen kopen heeft

http://link.marktplaats.nl/615331081
                          http://link.marktplaats.nl/615238577
                          http://link.marktplaats.nl/615105519
                          http://link.marktplaats.nl/606888654

en deze het meest in jouw prijsklasse

http://link.marktplaats.nl/604810297

Veel goedkoper ga je ze niet vinden.. waar nog iets van te maken is dan wel ..
                          En prijzen zijn altijd wel bespreekbaar

[quote=”Christophe P” post=111909]
                            PS: heeft er al iemand gehoord van BENNY PORCHE van Waanrode ???[/quote]Is dat een VW-handelaar? :mrgreen:

hier in de limburg ben je ook steeds welkom.
                              ben nog steeds mee aan het zoeken voor je en net als mij was ik ook al jaren op zoek naar een porsche wat betaalbaar was.
                              ik heb er 16.500€ aan betaald en 3.500€ reserve gehouden voor aanpassingen.
                              neem je tijd ervoor om die wagen tegen te komen waar je het gevoel van krijgt dat is de wagen.
                              en wat ze ook zeggen hier ze bedoelen het wel allemaal goed.
                              mvg,
                              John

[quote=”bladerunner” post=111911]Altijd welkom in de Kempen Christophe, en rijden met de P is ook geen probleem, één voorwaarde, het moet mooi en droog weer zijn. 😉 ;)[/quote]
                                Ik kom af, nu is het goe

Altijd welkom in de Kempen Christophe, en rijden met de P is ook geen probleem, één voorwaarde, het moet mooi en droog weer zijn. 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 330)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.