Welke radio zit er origineel in?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Welke radio zit er origineel in?

• Maker
    Discussie
  • wagen:

911 Carrera 3.2
    bouwjaar 1986 (model 1987)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Graag gedaan 😉

[size=59:wb21mnp8]Maar het is een SQR23[/size] 😉

Vier nagels van de juiste dikte geven ook het juiste resultaat! Kijk maar naar mijn nieuwe okkazie 😀 //tkfiles.storage.msn.com/x1pWtmpoWVECTB7_L_Mp_bL63W-0XykwrUoRDebM_cTFez8VuoqibS5lfxjrvM7ivghk1YnUwktc1KDBdI_FcwoY2P-G_8FZMvvsZ_P_qBx_AjE5nrFMi4HoAGrv-BoR1F-5U1QvTInAukt8Jmm7KMHgA:23iyq4ji]Blaupunkt Monterey SQR22[/url] 😀

Thx Koen

soms werken breipriemen ook (afhankelijk van merk radio), heb je geen grootmoeder waar je ze kan lenen? 😉

[quote=”911-lover”:2p7fg22n]ik heb een JVC in de Beemer en heb de haakjes hiervoor liggen.
            Kom gewoon eens even langs Luk 😉 [/quote]

Superrrr ❗ doe ik 😀

ik heb een JVC in de Beemer en heb de haakjes hiervoor liggen.
              Kom gewoon eens even langs Luk 😉

[quote=”Luke”:rfrmnn1g]heb ook een vraagje over n radio
                bij mij zit er een JVC in, wil er nu een Blaupunkt inzetten met cd lader
                maar om die JVC te verwijderen heb je die ‘haakjes’ nodig…
                en laat die nou er niet bij zitten 🙁
                iemand een oplossing ❓

ps iemand een handleiding van een blaupunkt gemini gps 148 liggen of weet hoe ik eraan moet komen/ev. waar te downloaden?[/quote]

Als je even bij een CAR Hifi zaak binnenspringt, bv ARC of ATAF, zullen die deze wel kunnen verwijderen. Die hebben normaal gezien alle soorten liggen

heb ook een vraagje over n radio
                  bij mij zit er een JVC in, wil er nu een Blaupunkt inzetten met cd lader
                  maar om die JVC te verwijderen heb je die ‘haakjes’ nodig…
                  en laat die nou er niet bij zitten 🙁
                  iemand een oplossing ❓

ps iemand een handleiding van een blaupunkt gemini gps 148 liggen of weet hoe ik eraan moet komen/ev. waar te downloaden?

Dan heb je wel veel geluk dat Koen die net heeft liggen hé

Wat zat er eigenlijk origineel in een 964 ? Blaupunkt of Becker ?

idd M158 Radio : Monterey(1986) or Reno(1987)

Hier zijn de foto’s van de Blaupunkt Monterey

Ik dacht dat in het “Porsche 911 Red Book” zelfs de optiecodes instaan van welk jaar welke radio’s er waren. Die jaren idd Blaupunkt. Afhankelijk van de optiecode ook een ander model/type.

@Bjorn

Foto aangepast 😆
                            Mijn nieuwe is een zwitserse wagen. Volledig originele Carrera 3.2 van 1985 (Iris blue metalic) met donkerblauw turbo interieur, matching numbers en een volledig onderhoudsboekje bij.
                            Het enige wat ontbreekt is een radio en een compresseureke voor mijn reservewiel.

[quote=”Wimske”:3rmn0bcl]En wat moet die nog kosten?[/quote]

Doe via PM een bod zodat het voor beide partijen leuk is en het is verkocht 😉

Zoals je kan zien op mijn” avater ” .
                                Een 911sc ’83 met “matching numbers” en volledig origineel, buiten de radio. Schifferblau metallic ; fuchs 16″ ; alles elektrisch , kortom een beauty , t’is natuurlijk geen rode 😉

Dag Bjorn!

Tuurlijk ken ik je nog.
                                  Inderdaad mijn SC is verkocht,… moet de foto nog veranderen 😉
                                  Wacht momenteel nog op mijn platen.
                                  Heb jij ondertussen je gerief reeds gevonden?

grtz,
                                  Wim

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.