Welke radio zit origineel in een Boxster 1997?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Welke radio zit origineel in een Boxster 1997?

• Maker
    Discussie
  • Veel simpeler kan ik mijn probleem niet schetsen… 😀
    Ik heb momenteel een CDR-21 zitten, maar ik heb gehoord dat de Boxsters in 1997 normaal met een CDR-22 geleverd werden en dat de CDR-21 normaal in een 993 zit.
    Klopt dit?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Bij nader inzien zal ik de CDR21 toch maar laten zitten… 😯 😀

0

tnx olaf, weeral wat geleerd vandaag :up:

0

[quote=”deepee” post=186450]eerst goed uitpluizen of de CAN bus aansturing van een cdr22 compatibel is met jouw 97er 986 !![/quote]

CDR23 :coolness:

De CDR22 en CDR220 hebben gewoon nog ISO ….

0

Inderdaad ; dat is net zoals oude rommel, dat heet tegenwooridg ‘vintage’.

En een bouwvallige woonst wordt tegenwoordig “huis met karakter” genoemd.

En in de politiek ins het net hetzelfde : “we hebben minder verloren dan voorspeld, dus we hebben gewonnen” 🙄

0

ik ben de voorbije jaren blijkbaar in een diepe winterslaap geweest. voor zo’n basic cdr-21 vraagt men tegenwoordig 400 tot 500 euro 😯
              jaren terug, toen iedereen z’n becker er uit zwierde om een grote navi te installeren, kocht je die dingen voor een oude schoen en een paar nestels.

0

Ok thanks voor de info guys! 😉

0
                S2

Normaal staat in je “optielijst” ook de gemonteerde radio. (Niet de optielijst onder de kofferklep, maar meer de lijst hoe hij gebouwd is (dus met welke “standaard” opties).

Simpel op te vragen bij je lokale OPC.

0

eerst goed uitpluizen of de CAN bus aansturing van een cdr22 compatibel is met jouw 97er 986 !!

0

Thanks voor de info Deepee. :up: Dan zal ik binnenkort es op zoek moeten naar een CDR-22 als ik men P origineel wil zetten.

0

YEP, ik heb van mijn 986 de cdr21 gewisseld voor een becker traffic pro high speed (amberkleurig) en dik tevreden.
                        en het :ass: lelijk modern ding uit de 993 gezwierd en daar dan de cdr21 in geplaatst; hoewel ik twijfel of een ’94 er porsche al uitgerust was met een becker cdr 21. maar ik lig er niet van wakker want je kan de display goed aflezen. dit geeft al eens problemen met de radio zo ver in het midden.

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.