welke remblokken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 welke remblokken

• Maker
    Discussie

• Jan Danckaers
    Deelnemer

Ik ben vandaag een hele tour gaan rijden en ondertussen effe gestopt om te drinken.
      Toen ik wilde vertrekken brandde het lichtje van de remblokken.
      Ik ga dus maar best de blokken vernieuwen, maar nu heb ik een afspraak bij Gert voor andere mufflers.

1 ) Maarkedal is nu niet echt naast de deur…..dus hoever kan je ongeveer nog rijden wanneer het lichtje van de remmen oplicht.
      2 ) Welke blokken zijn voor mij best geschikt….ik rij voornamelijk rustige ritjes langs de landweggetjes.

3) Waar koop ik die het voordeligste aan

4) Waar op te letten bij het vervangen

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Dit is wel een heel groot prijsverschil dan??? Ik denk dat er hier iets niet klopt :what:

@Deepee…hmmm…miniem prijsverschil. :bounce:
          Wanneer ik dat zo uitreken volgens Porsche PET
          Schijven vooraan….220.29 per stuk
          remblokken vooraan….193 of 279 per kant
          kom ik toch al op € 826 enkel vooraan
          Reken voor achteraan ongeveer hetzelfde komt dat op €1652 en dan is de BTW daar nog niet bij 😯

Inderdaad OEM onderdelen nog steeds beste.
            Je wil toch enkel het beste voor je P.
            Floere.

Liefst OEM nemen want anders bestaat de kans dat je remmen piepen.

2 remschijven vooraan kosten ong 200 eur en 4 remblokjes incl slijtindicator ong 100 eur; dit achteraan vervangen kost ong hetzelfde aan materiaal.

weet dat alleen PAGID remblokken rondom ruim 400 euro kosten. ik zou voor zo’n miniem prijsverschil toch OEM blijven en zeker als je het merk en de kwaliteit van de geboden onderdelen niet kent.

Hallo,
                  Op mijn prijsaanvraag aan NK-automaterialen kreeg ik onderstaand antwoordt.
                  Doen of niet doen?

Goedendag,

Dank voor uw interesse in onze onderdelen.
                  Aangeboden sport remschijven zijn geboord en gegroefd.
                  Betreft 304mm vooras remschijven en 299mm achteras remschijven.

Hierbij een prijsopgaaf:
                  Een complete set sport remschijven vooras en achteras inclusief sport remblokken kunnen wij u aanbieden voor slechts € 529 inclusief BTW.
                  Wij hebben de laagste prijs garantie voor deze setjes.

We horen graag spoedig of u gebruik wilt maken van deze aanbieding.
                  Deze prijsopgaaf is vanaf het moment van verstrekken 7 dagen geldig.

Met vriendelijke groeten,

NKautomaterialen
                  KvK-nummer: 57192081

Thanks Snoer…kan ik nog naar Carnewal

Zeker nog 500 km of meer als je blokken wel versleten zijn (met een rustige rijstijl ) ,ik heb dit ook eens gehad en het waren de contactjes die niet goed op de blokken zaten en die tegen de schijf aanliep , en zo alarm activeren (blokken waren nog zo goed als nieuw ) .

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.