- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
31 augustus 2013 om 21:21
Ik moet dus naar dieteren met een originele auto (audi rs2)
Remmen origineel zetten maar daarna laat ik de huidige er op zitten ik denk dat ze dat op de keuring toch niet zien? (er mogen immers Porsche/brembo remmen op)Dit zijn de originele remschijven *wikipedia
The front brakes[1] feature either 304 millimetres (11.97 in) in diameter by 32 mm (1.260 in) thick radially vented brake discs, and use Brembo four-opposed piston fixed calipers, or a ‘modified’ option of larger discs (which will only fit under a 17″ wheel) of 322 mm (12.68 in) by 32 mm (1.260 in), with uprated brake pads. The rears[1] featured 299 mm (11.77 in) by 24 mm (0.945 in) radially vented discs, again with Brembo four-piston calipers, and the ‘modified’ option included identical sized discs, but merely included cross-drilling, along with uprated pads. The handbrake[1] worked on the rears, and consisted of a cable operated ‘drum in disc’ system.
Nu op de mijne zitten er andere van porsche maar geen idee dewelke?
Hier in bijlage de factuur die ik er van terugvond en ook een foto vooraan/achteraan
Let op 2de factuur is van 2012 dan zijn de achterse schijven nog eens vervangen al dan niet door dezelfde schijven van factuur 1?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/5368016/APinfo.docxVragen:
Welke remmen zitten er vooraan op?
Afmetingen ervan?
Onderdeelnummer van remblokjes /anti kraak /…Remmen achteraan? (ik denk part number 951.351.041.02) kan dat?
Afmetingen ervan?
Onderdeelnummer van remblokjes /anti kraak /…En wat met de keuring ofwel vooraan/achteraan geperforeerde maar nu is het een mix van beide?
Stel dat ik er de originele maten zie quote moet laten opsteken passen de klauwen dan op de originele remschijven of moeten die ook vervangen worden?
Als er andere op moeten sowizo de big brakes.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.