welke ruitenwissers moet ik bestellen?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman welke ruitenwissers moet ik bestellen?

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Tommy.
  • Maker
    Discussie
  • Hey!
    De zoekfunctie levert niets op, dus maar even een nieuw topic posten:

Heeft iemand de ruitenwissers op zijn 987 vervangen door van die bosch aerotwin dingen (of gelijkaardig)? Op mijn mini pasten die niet perfect (raam had op de zijkant iets teveel kromming) maar dat was niet echt een probleem.

Mijn huidige wissers (nog de originele van bijna 10 jaar terug die in de eerste 7 jaar geen regen gezien hebben) zijn aan vervanging toe, en ik dacht er zo’n aerotwin dingen op te monteren.
    Weet iemand welk modelnummer/lengte/connector ik moet bestellen?

Alvast heel erg bedankt!!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • De wissers passen zonder veel problemen.

Zoals op mijn MINI destijds zit er ook net teveel bolling op de voorruit waardoor de rechter wisser onderaan niet goed aansluit.
      Met andere woorden, er is een driehoekje van 10 breed op 20 hoog rechts onder je voorruit die niet meegewist wordt.
      Ik wou er een video’tje van maken, maar ‘t is niet echt zichtbaar…

Verder wissen ze prima, mooi stil en performant. Het verschil met de net geen 10 jaar oude wisserbladen die er nog op zaten is dan ook groot!

😀
        Ik heb ondertussen een set AR550S besteld, we zullen zien hoe ze passen, ik zal het hier posten.

Waarom, tja, ze zien er wat properder en hedendaagser uit, that’s all.

😳 heb me laten vangen door die vermelding van Aerotwin onderaan elke pagina en die precies de 4 kolommen samen neemt.
          Nu eerlijk gezegd vraag ik me af waarom je voor dit type zou gaan. Ok, ze gaan 700.000 keer kunnen wissen en de normale tot 500.000 maar dan heb je toch al veel in de regen gereden. Kans bestaat dat ze eerder verduren dan dat ze versleten zijn door te wissen. 🙂

Bedankt voor de search, maar de lijst bevat alleen de standaard wisserbladen zoals ze er nu opzitten, geen van die aero dingen.
            Ook via ebay enzo lees ik soms tegenstrijdige zaken (verschillende afmetingen enzo).

Vandaar dat ik me afvroeg of iemand ze al eens gemonteerd had, en de juiste details kent.

Beetje googlen bracht mij tot hier

Ik gebruik ook nogal eens de website van Auto 5 om te vinden wat ik zoek. 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.