welke ‘tuner’ Cayenne

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s welke ‘tuner’ Cayenne

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Via deze men licht eens opsteken; welke ‘tuner’ betreft deze Cayenne?
      En tegelijk mogen jullie je mening erover zegggen samen met de velgen van Ls cardesign Duitsland….

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • iets te mijn gedacht, vrees dat ge dit te snel beu gaat zijn, gewoon OEM gaan lijkt me nog de beste keuze wat ook de verkoopwaarde later ten goede kaat komen denk ik, al heb ik al gemerkt dat ge van die zwaarste motor modellen niets mee krijgt tweedehands 😕

komt in elk geval weer goed jou kennende, suc6 alvast met je keuze, mijn zegen heb je

grtz Geert 😉

Ik vind de Cayenne GTS mooi (in het oranje of wit), deze hierboven kan mij ook bekoren maar dan zonder die velgen, te “bling bling” voor mij maar ik heb dan ook geen Italiaans bloed hé 😉 De vriendin zal deze wel graag zien heb ik zo de indruk.

8)

ik heb het meer voor deze, al is het natuurlijk een héél andere wagen…

Anoniem

Ik heb al een paar keer met een Cayenne gereden en moet echt wel toegeven dat het zalig rijden is…….
                Het model Cayenne vind ik persoonlijk dan weer één van de mooiste SUV….maja dat is dan weer persoonlijk 😳
                Ja ik weet het niet goed de getoonde velgen zijn 22″ en ik dnek dat dat wat te groot zal uitvallen? 😥

De ‘tuner’ van deze foto kent dus niemand?

Totaal niet mijn gedacht, sorry 😳 Maar ben sowieso niet voor cayenne 👿 Hier in de streek rijd er ne goudkleurige cayenne techart magnum rond. Krijg elke keer de kriebels als ik hem zie. Afschuwelijk gewoon 😆 Persoonlijk zou ik gewoon een dikke velg nemen 😉

Nie mijn ding….

ik ben dan weer wel cayenne minded voor dagelijks gebruik maar heb al mooiere gezien dan deze…

I’m in ! 🙂

***edit***
                      Ben ook wel totaal niet Cayenne minded.
                      Dit is echter wel de eerste waarvan ik vind dat hij niet eens zo lelijk is. Mede door de verlaging, de voorbumper en de grote velgen.
                      Dus ja, ik vind hem best te pruimen, maar nee, ik zou hem niet moeten.
                      Oja, de rand van de velg vooraan zou wat minder mogen, komt nu nogal patserig over, de rand vanachter lekker breed da’s wel goed. 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.