Welke velgen voor een 996 4s?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Welke velgen voor een 996 4s?

• Maker
    Discussie
  • De eerste stap is reeds voorbij en hoe meer fotos ik bekijk hoe mooier is de 4s vind. Aangezien mijn velgen wel wat randschade hebben ben ik van plan deze te laten herstellen maar de gedachte van een leuke extra erbij te hebben spreekt me ook wel aan.

Heb verscheidene gevonden, wat is jullie mening

1) de 18 inch gt3 velg (kon als optie in 18″ 11*18 et 45 is de grijze) de zwarte weet ik niet of het 18″ of 19″ is

S0-Photos-du-jour-Porsche-Carrera-996-4S-178913.jpg

S0-Photos-du-jour-Porsche-Carrera-996-4S-178924.jpg

6061621229_99c9ac881a_b.jpg

2) de HRE p40 in 19″

996turbop40sbrushed5.jpg

996turbop40sbrushed6.jpg

of eventueel andere suggesties? 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • die van mij moogde altijd eens komen passen

0

Ha de 19″ MKII velgen.
        Daar heb ik ook aan gedacht maar hou mijn GT3 liever origineel.

0

ik heb het op deze 😆

S0-Photos-du-jour-Porsche-Carrera-996-4S-178939.jpg

S0-Photos-du-jour-Porsche-Carrera-996-4S-178942.jpg

0

Vind ik dus ook :first: [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-09-11162340.jpg[/IMG]

0

de mooiste vind ik op dit moment de GT3’s, die van audiotronic en de laatste van Ibiz@ke zijn ook wel :applaus: .
              Nu is wat beginnen zoeken en prijzen vergelijken 😆

0

en de laatste zijn de mijn en te koop :first:
                en zo staan ze onder 996

kunnen gecoat worden naar wens + als he ze uit mekaar vijs en hart achterom monteerd ipv er op worden ze nog eens breder ook :mrgreen:

0

Dat zijn de standaardvelgen van een 996 4S ook hoor 😉
                  Dus die heeft hij al 😉

0

Deze vind ik persoonlijk ook zeer knap op een 996 (velg van de Turbo).

Attachments:
                    • car_photo_307315_7.jpg
                    0

Zo’n keuze is redelijk persoonlijk natuurlijk, ikzelf ben niet zo’n fan van de HRE’s, een mooie BBS velg kan ik echter wel smaken, die Gemballa’s vind ik (op foto) ook wel knap.

0

Mij persoonlijk doen ze niks, maar daarom zijn er ook verschillende modellen hé?! :first:

0

120671527-exclusieve-hre-velgen-19-voor-porsche-als-nieuw.jpg

120671527_1-exclusieve-hre-velgen-19-voor-porsche-als-nieuw.jpg

nog een paar van de hre p40

0

Tom Turbo heet ondertussen anders blijkbaar.
                            ‘t Zijn Gemballa’s, geen BBS’en…

0

die van audiotronics gevonden :respekt:

effe de fotos

9964shamann.jpg

DSCN0023.jpg

DSCN0025.jpg

Die van Tom Turbo vind ik ni meteen.

pffff, nu gaat het moeilijk worden. De HRE p40 geeft de wagen een jonger en strak uiterlijk de andere geven een meer “vetter” uiterlijk. De gt3 velgen een orgineler met een extra….

0

Ligt IMO strakker op de baan, maar je krijgt ook meer “feedback” van de baan :sarcastisch
                                The ride is dus harder (vanzelfsprekend). Je krijgt meer dat “echte” gevoel waar de luchtjongens hier zo de mond van vol hebben 😉 De luxe gaat er een beetje af, maw…

Verbruik zal misschien ietsje hoger zijn, maar da’s vooral omdat de banden nog breder zijn (305 van achter). Op zo’n auto moeten voor mij 3-delige velgen staan. Als je eens zoekt op (ik dacht) Tom Turbo zie je nog een IMO mooiere set BBS’en, ook op een zwarte 4S.
                                Ook de Hamam set van audiotronics mocht er zijn…

0

hoe is de rijervaring met 19″ eigenlijk? meer verbruik, comfort, snelheid etc?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.