Welke velgen zijn dit?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Welke velgen zijn dit?

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand welke velgen dit zijn en waar ze te koop zijn?

Attachments:
    • B2C0A40B-EC27-4795-9812-D519B2316BCD.jpeg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • Missen is menselijk :happydance:
      En soms ….mensen is misselijk :happydance:

😳 :bounce:

Jacques911 …uit Kontich..heeft een 964 😀

Inderdaad Jacques heeft de zelfde liggen onder zijn 993 , Fabory en Wurth haden ze destijds niet in hun gama weet ik nog . Kan nu anders zijn natuurlijk ! En inderdaad dit zijn zorgen voor later natuurlijk .

Denk/dacht 225/40 vooraan en 265/35 achteraan geen spacers nodig
              Gisteren bij jacques911 gaan kijken …. Hij heeft dezelfde op…,(of eronder) liggen.
              Bedankt daarvoor jacques :applaus:

Prijs speedlines is hier te vinden
                https://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/velgen/speedline-velgen-4-porsche-944-392823828.html

Wat de Keskins betreft, ik heb nog een 928 gekocht ( projectje voor de volgende maanden ), zal ze daar eens onder gooien. Banden vooraan zijjn immers 235, wat breed voor een 911je denk ik.

Deze link was maar het eerste vb dat ik tegen kwam en was enkel bedoeld om een prijsindicatie te tonen voor boutjes,
                  omdat DST zei dat het toch wel wat zou kosten.
                  Keskins (+ boutjes) zal alleszins beterkoop zijn dan speedlines
                  En,..de boutjes is in feite een upgrade en in ‘t begin zeker niet noodzakelijk.
                  Van de week eens een mailtje naar Fabory sturen of ze deze in ‘t gamma hebben.

Voor de keskin velgen heb je er wel 32 x 4 =128 boutjes nodig en ik zie dat ze deze per 120 stuks verkopen op de site die je aangeeft . Wel rekening mee te houden natuurlijk !
                    @ DST ik heb ook nog een set keskins en BBS op reserve liggen alsook nog de originele velgen voor mijn 964 en mijn 993 dus ik kan nog wel een beetje verder . Maar misschien dat er hier wel geïnteresseerden zijn voor deze mooie wielen , misschien een prijs vermelden !

Als je al de boutjes laat vervangen begint dit wel wat te kosten niet?
                        Misschien dan beter onmiddellijk een set Speedlines aans chaffen?

Ik heb hier nog een setje liggen

DSCF79662.jpg

Zelfs ook nog een set Keskin, boutjes zijn goed

IMG_3656.JPG

Als er geïnteresseerden zijn geef maar een seintje

Ja inderdaad deze maar wat korter dan !

stainless-steel-M7-split-rim-bolt-manufacturer.jpg_350x350.jpg

Deze?

Ik heb deze bouten M7 x 1,5 destijds in Duitsland besteld . Gezien dit 1 delige velgen zijn heb ik de plastieken ( (nep ) boutjes eruit gehaald en de gaten herboort en met M 7 draad getapt . Is wel een beetje werk aan maar geeft een mooi resultaat vind ik . Heb de vernis die op de velgrand zit weg geschuurd en nadien de rand opgepolierd ( dit is pas een werk ) het adres van de Duitse firma waar ik deze boutjes heb gekocht weet ik niet meer maar deze zijn hier ook te bestellen heb ik me laten wijsmaken . Ik dacht dat J-wheels in Kalken deze kan leveren , hij lakt en hersteld ook velgen . Ik steek mijn velgen nu daar binnen om ze eens netjes te zetten bij beschadiging . Succes in alle geval .

Was voor u snoer
                                De boutjes die je nu er in gezet hebt….

[quote=”Litho” post=262824]Welke din nr of iso nr?

912FL of iso 7380 of??[/quote]

Voor wie zijn deze vragen aub ? Want ik kan niet meer volgen !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.