welke videocamera?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen welke videocamera?

• Maker
    Discussie
  • hey porschisten
    welke digitale camera gebruiken jullie of bevelen jullie aan om te gebruiken op trackdays.
    ik heb momenteel een samsung handcamera met cassetjes maar door zn omvang is het nogal omslachtig om te monteren en nog een nadeel is dat ik niet weet hoe ik deze online kryg.
    ik veronderstel dat dit by een digitale camera vry simpel is.

mvg tom

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • windows media player dacht ik 😳
      op u tube heb ik niks van problemen.
      ma op die site van gopro en hier soms ook wilt hij iets ni afspelen.
      zie enkel witte kader met in linkerbovenhoek een symbooltje in.
      ma ben blijkbaar ni aleen want herinner me da ik op een filmpje of foto reageerde da ik het ni kon openen en dat er nog iemand hetzelfde had.
      waarschijnlijk ligt het wel aan mij 😆
      ondertussen al een keertje op internet gekeken maar tot nu toe enkel via internet te verkrijgen denk ik.zal het is in enkele electro winkels moete gaan vragen

Wim

TomTurbo schrijft:

maar kan het trug ni afspelen 😕 😥

Welke media player gebruik je dan, is een origineel you-tube filmpje.

bedankt cabrio wim
          maar kan het trug ni afspelen 😕 😥
          heb er enkele op u tube bekeken en tziet er echt goe uit juist dat by sommige filmpjes de zon nogal in de camera zat net als ik nu zelf voor heb met mijn huidige camera 😕
          maar er zaten er genoeg tussen die dit probleem niet hebben om me te overtuigen 😀
          iemand een idee of deze in belgie tekoop zyn of enkel via internet te bestellen?
          mvg tom

Wim

Hier een filmpje die gemaakt is met de Go Pro.

bedankt rjf
              kan de filmpjes ni afspelen op hun site ma zal er op u tube is naar zoeken.
              ziet er degelijk gerief uit 😉
              mvg tom

rjf

Heb er zelf geen maar op het net al heel wat mooie filmpjes gezien die werden gefilmd met deze camera …

Go Pro

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.