Welke wagen is dit?

Home Forum Zeverhoekje Welke wagen is dit?

• Maker
    Discussie
  • Als eerste iedereen nog een fijne zondag gewenst!

Nu zit ik met een vraag, iemand heeft me foto’s gestuurd van een ‘barn’ find. En ik vroeg me af of iemand kan afleiden welke auto dit is. De persoon kan helaas niet echt goed overweg met een fototoestel 😉

Ze dachten dat deze van 56 was maar dat is helemaal niet zeker. Alle tips zijn welkom 😉

Attachments:
    • old.jpg
    • old2.jpg
    • old3.jpg
12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Wel, zo leert een mens nog iets! Ik had deze nog nooit eerder gezien.Knappe koppen, jullie! :drink:

minder waard dan verwacht wel helaas 😀

:up: , coole oldie

Gevonden!
            het is de 530SX versie
            http://www.carjoy.nl/showroom/car.asp?car=56&id=3

Het is in elk geval een simca dat staat vast

simca_matra_530_lx_rear_yellow_1971.jpg

rooster ziet er toch iets anders uit

Ja een 530 lijkt me het ook :respect2:

natuurlijk kan het om het even wat zijn, ik ben echt wel nieuwsgierig geworden 😀

het is iig geen 914 als je de scharnieren en het kofferslot bovenop het motordeksel ziet …

afgaande op de middenmotor en de vorm van het achterruitje kan het wel eens een matra 530 LX zijn

Er zijn mensen die zeggen dat het een simca is maar een vrij zeldzame

voor mij ook een 914, als je het rooster ziet en de motor net achter de hut

Ive

Is dat nog een wagen??? Lijkt mij op ‘t eerste zicht een 914 in verregaande staat van ontbinding :puke:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.