Welkom LEZ Antwerpen – vaarwel Oldtimers – 22/01/17 ritje Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen Welkom LEZ Antwerpen – vaarwel Oldtimers – 22/01/17 ritje Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX

Om het als aparte topic even onder de aandacht te brengen:

Voor de rondrit op 22/01 ben ikzelf ingeschreven met volgende referentie:

U bent bij deze “ingeschreven” voor deze rit, en u kan de roadboek ophalen bij Cars en Koffie. De rit zelf zal rond 10 uur vertrekken.
      Indien u voordien meer informatie wenst, kan u de VVK website consulteren: http://www.vvkvzw.be
      Met dank voor uw interesse!
      Met vriendelijke groet,

was via facebook…

Wie zakt er mee af naar de parking achter de brandweerkazerne van Kapellen ?
      Locatie: hoek Eikendreef / Silvesterdreef, dan ben je vlak bij de inrit van Cars and Koffie Antwerpen Noord :think:

1. Drip
      2. Ivo C
      3. …..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • Vaarwel Oldtimers laatste keer door Antwerpen beelden van ATV

Beelden

Er was redelijk wat volk, toch?? Wat Antwerpen betreft : ikzelf en mijn oude dames zijn niet echt treurig dat we het stad niet meer in mogen… man wat is dat daar met die wegen. Putten waar mijn 928 bijna volledig in kon :mrgreen: Vanaf nu doen we het op de parking.

ik hoop dat de manifestatie zijn doel niet gemist heeft en de deelnemers genoten hebben van het winters zonnetje !!!
            ik ontving van VVK vzw wel een bevestigingsmail maar mocht geen routeboek ontvangen 🙄
            dus vanmorgen maar begonnen een race inhaalslapen en ik heb in mijn droom deze zien passeren :sleep:

911drip.jpg

Ik zal er ook proberen bij zijn. Het zal voor mij ineens ook een doop zijn in dit soort rondritten :driver: :first:

Met dit zonnige weer ( en de temperatuur niet in acht genomen …) een laatste keer met het dakje af door de LEZ .
                Drip kennende zit die kans er dik in morgen :respect2:

[hide]met dit mooi zonnig droog weer zit er een waterkansje in dat uit m’n bed geraak en tot daar kom
                  ik kan niet garanderen dat ik op tijd zal zijn, desnoods pik ik aan ergens op de route (heb me ingeschreven)[/hide]

Wij zakken morgenochtend ook af naar Kapellen om de bijeenkomst en het vertrek van de rit bij te wonen.
                    Ook wij zijn zwaar ontgoocheld dat men bij de LEZ nagenoeg geen rekening houdt met de oldtimerliefhebbers en hobbyisten. :bounce:
                    Waarschijnlijk zal onze regio vroeg of laat ook wel op die kar springen . :what:
                    Ik mag er niet aan denken … :wtf:

We komen morgen weliswaar niet met onze oldtimer vermits deze momenteel klaargemaakt wordt voor het nieuwe seizoen. Desondanks willen we toch aanwezig zijn.

Nog mensen die zich geroepen voelen voor een meet & greet ?? :drink:

De weersomstandigheden zien er alvast super uit voor morgen. :up:

sorry, ik heb geen oudje 🙁

Wij gaan met ons klein clubje in wommelgem naar cars en coffee en vertrekken vandaar naar kapellen om deel te nemen aan de rit door Antwerpen.

Euh, mijn oudje is momenteel niet meer in de mogelijkheid om gereden te worden…. 🙁 Stuurloos laten we zeggen…. :coolness:

XXX

OK, dit gaat niet goed klinken, neen, ik ga het niet neerpennen, te schofferend…..
                            Als er geen meter sneuw ligt en geen ijzel, dan ben ik van de partij.
                            Ik denk niet dat een defitge Porsche schrik van zout heeft, dat noemen ze kuisen……… :loser:

Pol

Als het zout van de baan is ….

Als het weer het toelaat zal ik er zijn Drip

Ik ben ingeschreven, maar wacht toch een beetje het weer af. Normaal gaat het droog/koud zijn en dan zal ik er zijn.

Hij staat al een week of 4 op stal, dus hij moet er eens uit…

XXX

Weinig animo voor deze rit precies…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.