Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Werkhandboek voor Boxster
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door knoet.
-
Beste,
Bij books4cars.com vind je zo’n 286 items ivm porsche boeken en manuals. Ook voor een boxster(werkplaatshandboek), maar die voor een ’96-’98 Kost al gauw zo’n € 500 als ik goed kan tellen.Ik ben zelf ook wel geïnteresseerd als iemand deze op een goedkopere manier te pakken kan krijgen. Ik vond ook nog iemand die ze blijkbaar op een CD-rom zou gescand hebben en daarvoor € 20 zou vragen, maar dat cheque ik nog even. Ik houd je op de hoogte (als je nog op dit forum zit tenminste).
Wel hou mij maar op de hoogte he,ik ben nog altijd op zoek ,en zelfs nog liefst op cd’r 😉
Greetz Boxster
ik heb de cdr aangekocht
en die is wel compleet, wel niet te doen om ff af te printen (dacht iets van een 2400 paginas)Wel Luc alvast bedankt he,als ik eens tijd heb zak ik wel eens af naar Dendermonde 😉 …………..
Altijd handig he als je iets wel losmaken enz enz 😯
😉 Edwin
boxster, als je eens in Evergem langskomt…
wil ik je er ook eentje bezorgenWel Floorteloor,da’s vriendelijk en ook maar 10 min bollen vanuit Lembeke he 😉 we spreken binnenkort wel effe af,alvast bedankt …
Groeten Boxster
Ps ; stuur men Gsm nummer wel via mail 😉 😉
Hallo,
Ik gebruik de BoxsterCD (deze van 20 Euro) en die is niet slecht, alleen mis je de revisies die via de Service Bulletins door Porsche verdeeld worden. Deze vind je dan weer op de site van RennTech.org
‘Binnenkort ‘(eerst was het november 2005 maar nu is het weer december 2005) komt er dan eindelijk een echte ‘compacte’ (670 blz) shopmanual op de markt.Groeten,
pboxster
🙄 Stoefer ………..pffffffffffffff 😆 wel handig die cd he luc. 😆
Groeten Boxster
Ik heb momenteel nog een echt werkplaatshandboek in de aanbieding, weliswaar in het engels maar met zeer vele foto’s, tekeningen en schema’s.
Zie de advertentie. Zeer interessant daar het boek aangevuld is met tips van liefhebbers die dagelijks aan Boxsters knutselen, werken…De ‘download’ versies van de officiële instructies zijn me bekend maar dit vereist een constant heen- en weer geloop van de werkplaats/hobbygarage naar je PC-kantoor.
Voor praktisch gebruik in de werkplaats is de boekvorm aangevuld met praktische tips zeer waardevol.
Het is maar wat je zelf verkiest natuurlijk.Grt
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.