Werkplaats boeken GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Werkplaats boeken GT3

• Maker
    Discussie
  • Wie weet er een goed Nederlandstalig boek om de technische kant van de GT3 beter te leren kennen?
    Voor de oudere modellen is het makkelijk info te vinden via internet.
    Voor de recente blijkbaar niet 🙁

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Da’s een zeer stevige prijs. Misschien om al te enthousiaste zelfsleutelaars af te schrikken? Ik ben benieuwd of er iets te vinden is.

0

Ziet er interessant uit.
        Zal daar eens rondkijken morgen thanks RS.

Ik weet intussen ook dat er een werkplaatsboek kan gekocht worden bij Porsche zelf over de 996. Enkel in engels, frans, italiaans, duits en spaans
        1050 euro excl btw 😕 :wtf: net iets te duur voor mij.

WKD 483 721 is de code bij porsche

0

PET heb ik al dikwijls gebruikt, handig kan je zien hoe iets in elkaar zit.
            Hoe het dan uit elkaar moet is steeds een vraagteken :happy:
            Ik wil nu bvb het bovenste deel van mijn dashboard losmaken om een stevige steun te monteren voor mijn coyote. Dan kan ook de voeding in 1 keer uit het zicht. Ik ben niet zo voor de kabeltjes die te hangen zwieren 🙄 Als ik die steun kan vastmaken onder het bovenste deel van het dashboard blijft alles heel zonder gaatjes 😉
            Zou het te koop zijn bij Porsche zelf ❓

0

😳 te rap gelezen Bart.

Bij Porsche, alhoewel kan lang duren daar. Zelf ook de vraag aan Porsche gesteld een Nederlandstalige versie te bestellen, nooit iets van gehoord…
              Soms ook op ebay te vinden, let wel meestal in US versie.Iemand met een GT3 dinges en copyke nemen….

0

Jp via Pet kan je de onderdelen vinden en de onderdelennummers maar een handboek ?

0

Onderdelen zij te vinden op de PET en te downloaden. Verder Google?

0

Ik ben ook benieuwd ,waar of hoe te vinden .Ooit eens 1 tegen gekomen op een engelstalige site maar de prijs was rond de 300 a 400 euro 😥 .

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.