werkplaatsboek

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 werkplaatsboek

• Maker
    Discussie
  • vrienden

vele onder jullie zijn al in het bezit van een werkplaatsboek
    ik niet ruzie

daarom vroeg ik me af welke boeken er zoal bestaan.voor een 911s /1974
    funny vertelde me dat deze boek interessant zou zijn:

,Porsche 911 in detail van Peter Morgan

zijn er nog andere? 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • ook van mij
      hartelijk dank voor die onverwachte samen komst en pintjes.

foto komt later
      we zouden dit nog eens doen

straffen

Konden toch moeilijk de fles daar terplaatse gaan opdrinken hé 😀
        Zouden ze niet graag gezien hebben bij Charles vrees ik, mochten jullie daar ook al niet meer komen :happy:

[quote=”Ghost” post=104477]Bedankt voor de wijn en de pintjes gisteren :respekt:[/quote]

Geen wijn gezien of gedronken ,die pinten waren Ok 😉 😉

Bedankt voor de wijn en de pintjes gisteren :respekt:

bedankt voor de info ghost

http://www.renntech.info/extra_info_pages.php?pages_id=48

Veel leesplezier 😀

De boeken die ik heb zijn vanaf 1984.

als we in de porsche museum zijn zal ik wel eens rondhoren. 😉

De fabriek drukt geen manuals meer sinds 2005. Als je zoekt vindt je er nog wel op internet.

De laatste generatie Porsche PIWIS bevat zowel de PET, de werkplaatshandboeken, Tech Data, en alle andere informatie.

de naam van de boeken ? gewoon vragen naar de fabrieks werkplaatsboeken. Elke porsche dealer kan die normaal gezien wel bestellen voor je.
                      Ik heb lang geleden toen ik mijn 911 van 1970 kocht, de boeken besteld bij JOMA in Ronse.
                      Je kan ze wellicht daar vinden of bij elke Porsche dealer. Het waren toen wel herdrukken, maar die bevatten exact dezelfde informatie als de originele uit 1970. Dus als het is om met je handen vol olie en vet door te bladeren, kies je beter de herdrukken 🙂

ghost
                        laat maar komen of moet ik ze komen halen bij jou.
                        we spreken wel eens af ( pm) me

en bedankt voor de documentatie

Ik heb hier heel wat geprinte werkplaats documentatie liggen, origineel van Porsche. Denk een 1000 blz. Ik denk dat ik die ook nog digitaal heb ergens, zal een dezer dagen eens kijken op mijn oude PC.
                          Die mag je van mij hebben als je wil, ik heb immers een recentere Porsche en doe er dus niets mee.

Heb je daar voor mij een naam van deze boeken en waar ik ze kan vinden 😉

Inderdaad, de originele zijn nog altijd de beste.

als ik jou was , zou ik bij Porsche de originele werkplaatshandboeken bestellen.

laatste boekje gekregen

deze is van peter morgan

en ik moest geen port betalen :relaxman:
                                  straffen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.