Werkplaatshandboek 944

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Werkplaatshandboek 944

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Weet iemand van jullie of er ooit werkplaatshandboeken voor de 944 (turbo) zijn geweest in het NL?

Ik vind er wel in het Duits en Engels, wat eventueel ook zou kunnen, maar NL is wel handig natuurlijk 🙂

Ik heb trouwens ook al bij de naslagwerken gekeken en daar downloads gevonden, maar een ‘echt’ boek lijkt me handiger/leuker 🙂

Groetjes,

Raf

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”the stig” post=264487]In hoe verre is,dit,van toepassing op ne 86?[/quote]

944wsm.jpg

K

[quote=”deepee” post=264455]stuur me even je email adres (evt. in een persoonlijk bericht) Jer[/quote]

Verstuurd. Alvast bedankt! 🙂

In hoe verre is,dit,van toepassing op ne 86?

stuur me even je email adres (evt. in een persoonlijk bericht) Jer

K

@depee:

Kan je me deze ook bezorgen? Alvast bedankt 🙂

Hallo Deepee als je wil mag je mij er ook 1 sturen
                Ik heb nu juist een startprobleem met de 944 en is niet de dme relais .
                [hide]jacques.mullers@telenet.be[/hide]
                Mvg Jacques

deepee, de mail werd ontvangen en de bijlagen werden inmiddels gedownload.
                  Muchas gracias.
                  Als er een zeldzaam moment is dat je me op een meet zou tegenkomen, spreek me aan, ik trakteer je er een….

@StijnG: ik heb je een mail gestuurd

@Indy
                    Red: graag gedaan

Zoals Deepee de forumgenoten bijstaat. Een :applaus: en :first: van mij. Bedankt

stuur me een PM met je emailadres

Goeiemorgen collega’s,

Heeft er iemand de werkplaatshandboek voor een 944 S2 (1991)?
                          Ik heb me al suf gesurft, maar vind niks terug op het web.

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Die van Porsche zelf heb ik in pdf denk ik

123

met de fabrieks handboeken voor de 944 op PDF en PET erbij heb je alles wat je nodig hebt.
                              Die aftermarket boeken vind ik persoonlijk waardeloos in vergelijking.

Ik heb er voorlopig al eentje besteld via bol.com: Porsche 944 Automotive Repair Manual van Larry Warren

Kan maar handig zijn 🙂

123

nee. Engels of Duits, geen Nederlands.. (voor werkplaats handboek veronderstel ik dus die van Porsche)
                                  Maar kan me niet inbeelden dat de afzet markt voor Nederlands groot genoeg is om echt veel boeken van die aard te vinden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.