West-Oost Rit 21 April 2013

Home Forum Porsche Uitstappen West-Oost Rit 21 April 2013

• Maker
    Discussie

• porsche914orange
    Deelnemer

Beste Porscheliefhebbers,

Op 21 April nodig ik jullie uit op de eerste editie van de West-Oost rit. Al een hele tijd wou ik zelf ook eens een rit organiseren en nu is het er eindelijk van gekomen. Wil deze rit graag opdragen aan mijn vader die in 2011 overleden is. Mits hij een grote liefhebber en verzamelaar was van het merk Porsche lijkt mij dit een geschikte mannier!
      De deelnemers worden verwacht tussen 8u30 en 8u45 in ‘T OUD WETHUYS, Brugsestraat 2 te Oostkamp. Parking is voorzien achteraan de kerk. (Sint-Pietersplein).

Na genoten te hebben van het uitgebreide ontbijt vertrekken we rond 9u45 voor het eerste deel van de rit.(ongeveer 100km) We verkennen de streek rond Torhout en rijden via Wingene naar Ruiselede.

’s Middags is er keuze tussen:
      – Spaghetti bolognese (1)
      – Vol au vent met frietjes en salade (2)
      – Vegetarische Spaghetti (3)

Rond 14u start 2e deel en dat is ook ongeveer 100km, maar dan verkennen we het Meetjesland.

Vanaf 17u30 worden we verwacht in ’t HOF VAN BEKE te Zomergem. Daar is de volgende menu voorzien om de dag af te sluiten:

Glaasje Cava met aperitiefhapjes
      Tongrolletjes met Champagnesaus
      Parelhoen met dragonsaus en groentenkrans (A)
      OF
      Visbord met crielaardappeltjes (B)
      Koffie
      “In de menu zijn aangepaste wijnen en water inbegrepen”

De prijs voor deze dag bedraagt 65€pp. Daarvoor krijgt u :
      – Roadboek
      – Ontbijt
      – Middageten met 1 consumptie
      – Avondeten met aangepaste dranken

Het aantal wagens is beperkt tot 45 dus wees er op tijd bij!
      Inschrijven kan tot 7 April via mail op cedricsavaete@hotmail.com . De inschrijving is definitief na betaling op rekeningnummer 280-0305903-02 . Bij betaling graag uw naam en het aantal personen + keuze eten vermelden. (bvb Cedric Savaete 2p 1A ; 2B)

Tot 21 April !
      Cedric Savaete

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 195)
      • Mijne ook gewassen :driver: :driver: :driver:

P net op tijd terug in orde
          Dirk heeft hem net komen afleveren :respect2: :respect2:

*porsche gewassen tot morgen :happy:

zal met de 964 zijn die net gewassen is :coolness:

Wegenwerken ???? wat is dat ????
                Gisterenavond hier terug de volledige straat opengebroken (volgende week 1j bezig…!
                Deze ochtend een “vriendschappelijk” babbelken met die gasten gedaan (ja werken wanneer het hun best uitkomt zat- zondag, ‘s nachts…) en boelke is terug toe.
                Zal waarschijnlijk een paar keren plankskes moeten leggen om er door te geraken ma soit, ‘t zal lukken.

Nmpl: antw na een telefoontje met die kerels gisteren…’kan nog tot 3 weken duren mijnheer Reys’ :wtf:
                Ga een Tricheur oplossing toepassen!
                Kan natuurlijk altijd met de M3 afkomen :mrgreen:

Ik zal de mijne straks eens poetsen zie ,Dat de zon er morgen op blinkt .Tot morgen gasten :happydance: :driver:

Nog vlug heel wat moeten veranderen aan de rit, werken overal! Alle afstanden opnieuw gemeten.

Gisterenavond ook de 3 wagens gewassen en volgetankt!

Aan alle deelnemers: Parking Achteraan de kerk! Sint-Pietersplein. Je zal me wel zien staan.

Het zal droog blijven, zon en 14°C . Niet echt zo warm, maar dan zijn er mss minder fietsers.

P’tje staat al gewassen :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Het begint al te kriebelen :driver:

Tot morgen hé gasten :what:

[quote=”porsche914orange” post=128084]om mijn nickname ere aan te doen: we zijn zondag zeker al met 7 914’s :coolness:[/quote]

:up: :relaxman:

i am totally jealous!!!! :bounce: Enjoy the ride all of you :salut:

Plaat zal niet meer voor deze week zijn…we hebben vertraging met het verzenden mijnheer!!!
                            Dan maar wat touwtjes getrokken en: mijn aanvraag is zelfs nog niet ingegeven!!!!
                            Dus……..

Klopt Cedric, voor nieuwe aanvragen = BIV betalen en dat nemen ze voor!

[quote=”RS” post=128121]Hier na 2 weken nog altijd geen nmplaat….dus geen verzekering…dus ook standby[/quote]

?? Amai, dat duurt toch wel heel lang hé. Normaal heb je dat toch op 2 dagen. Tenzij je natuurlijk dubieuze dingen uitsteekt 😉

Hier na 2 weken nog altijd geen nmplaat….dus geen verzekering…dus ook standby

ok,
                                  ben standby als er een opening valt…

om mijn nickname ere aan te doen: we zijn zondag zeker al met 7 914’s :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.