West-Vlaamse Rondrit 28 Augustus 2016

Home Forum Porsche Uitstappen West-Vlaamse Rondrit 28 Augustus 2016

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Dit jaar organiseren Jochen en ik andermaal een rondrit in de Westvlaamse Regio! :driver: :driver: :driver:
      Die zal dit jaar doorgaan op Zondag 28 Augustus in de namiddag.
      Verdere info volgt nog maar hou alvast diene datum vrij in jullie agenda hé :up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)
      • ingeschreven en betaald !!

dank aan Luc en Jochen voor de organisatie .

we tellen al af .!!!

Ook ingeschreven
          We kijken er al naar uit ………. :driver:

Lieven

Hey Luc en Jochen zet ons ook maar op de lijst we doen mee.
            Groeten Hendrik.

wij zijn spijtig genoeg met verlof 😥 😳

West-Vlaamse Rondrit 2016
                Zondag 28-08-16

We starten ditmaal in Aalter stipt om 14u aan T koffieboontje, Markt 12
                en rijden via via door naar Watou waar er een tussenstop voorzien is met koffie en gebak.
                Aankomst terug in Oud Gemeentehuis te Varsenare waar we afsluiten met een BBQ.
                Deelname aan deze rit: 56€/pp.
                Inschijven kan via lucvanbiervliet7@gmail.com of jtresonie@gmail.com met vermelding naam,aantal en type Porsche.
                Rek: KBC BE68 7360 0541 9334

Jochen en Luc

Ik hoop dat ik er ook eens bij kan zijn. Zou dan één van de eerste activiteiten zijn met PFB.

Pol

Ik probeer er ook bij te zijn.

Leuk initiatief !!

:up:

Heb de topic alvast sticky gemaakt! Ik hoop dat ik de onderhandelingen met mijn kinderen kan winnen en dan zijn we er misschien bij maar ik vrees ervoor….

:driver: :driver: :driver:

Stand van zaken. De rondrit is klaar en alles staat vast. Een korte omschrijving onder van het geplande verloop. Luc en ik hebben ook ondertussen een ingenieur in dienst genomen om ons bij te staan met technologisch materiaal :respect2:

Verloop:

Start te Aalter. Voor 14 u wegrijden.
                          We rijden via via via naar de Franse grens, rijden Frankrijk binnen.
                          Koffiestop in Watou.
                          Via via via naar Varsenare voor apero en buffet.

Verdere gegevens worden in de komende weken hier gepost.

Grtn,

Luc, Jochen en interim.

Wij zullen er ook wel bij zijn , was vorige maal dik in orde !

Helaas… zit in Spa/Francorchamps en tussendoor een trouwfeestje meepikken

🙂

We twijfelen nog is ook weekend van de F 1 .

De rit van Luc en Jochen mag niet gemist worden. We zullen er zijn :drink:

staat in de agenda genoteerd ,

steeds toffe middag rit !!!!!

en beeeetje lawaai maken .( spyder sound )

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.