West-Vlaamse Rondrit 28 Augustus 2016

Home Forum Porsche Uitstappen West-Vlaamse Rondrit 28 Augustus 2016

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Dit jaar organiseren Jochen en ik andermaal een rondrit in de Westvlaamse Regio! :driver: :driver: :driver:
      Die zal dit jaar doorgaan op Zondag 28 Augustus in de namiddag.
      Verdere info volgt nog maar hou alvast diene datum vrij in jullie agenda hé :up: :up: :up:

12 reacties aan het bekijken - 61 tot 72 (van in totaal 72)
      • :up: zal proberen mee te doen, nu het eens in de streek is

Bolleke pijl is de echte relatietest hebben ze bij onze eerste rit verteld….en dat klopt ook heb ik ondervonden 🙄
          No further comment want anders ga ik Erwin te veel gesprekstof geven de volgende keer dat hij TOTMBO tegenkomt…. :mrgreen:

Dat ga ik tegen Annick vertellen volgende gelegenheid! 😈

En wanneer je geen copiloot of copilote hebt, spreek je af met iemand die wel voorzien is van copiloot en volg je die gewoon.
              Zo zijn er ook telkens weer en die genieten er ook van. En je hebt ruzie niet met je copilote

@ YS, als je het avondetentje overslaat wel, anders ga je er niet geraken. :salut: :salut: :salut:
                @ gdpsuz, is rit volgens het bolleke pijltje systeem, dus op eigen tempo het roadbook volgen hè. :driver: :driver: :driver:

Wij gaan die dag nog naar een concert, maar misschien is dit te combineren?

Concert begint om 20:00, Sint-Pietersplein Gent…

wij gaan er zeker terug bij zijn, ieder jaar een topper, dit mag je niet missen :driver: :popcorn: :drink: :coolness:

:respect2: :happydance: :driver:

heb P een jaar maar nog nooit mee rondgereden in groep…mijn 7jarige dochter vraagt zich af waarom papa nooit meerijdt als er aan ons deur eens een ganse groep oldtimers passeren…P is van 1988…

leg me kort eens uit hoe zo een rondrit in elkaar zit aub ?

Zelf van de Vlaanders afkomstig probeer ik deze datum alvast vrij te houden 😀 . Met de Mercedes SL club hebben we 2 jaar geleden ook een “ronde van vlaanderen” georganiseerd, wat ondertussen al een klassieker geworden is, wat bij jullie ook het geval blijkt te zijn 😉 . Leuk initiatief !

Mooi initiatief maar helaas kan ik niet dat weekend :bounce: Een week vroeger wel.

XXX

GRRRRR – dezelfde dag als La Targa Passagio Antwerpen 👿

12 reacties aan het bekijken - 61 tot 72 (van in totaal 72)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.