West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.

Home Forum Porsche Uitstappen West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.

• Maker
    Discussie

• Tresonie Jochen
    Deelnemer

Hallo,

Na wat overleg en vraag op en rond het forum gaan we voor de 2° editie.

Datum is 6 september om 13u30 samen te komen in: http://www.oudgemeentehuisvarsenare.be

We rijden weg na koffie of frisdrank om 14 – 14u30.

Er is een tussenstop voorzien.

We zijn terug op de startlocatie rond 18u.

Hier is voorzien:

Appero
      Barbecue + wijn
      Dessertbord
      Koffie

Deelname prijs 55 €/pers over te maken op: KBC: BE68 7360 0541 9334.
      In de mededeling graag te melden: Nickname forum, type P + nummerplaat.

Inschrijvingen worden aangenomen tot 31 augustus 2015.

Vragen kunnen gesteld worden op forum of via PM naar Jochen of Luc993cabrio.

We zien uit naar jullie massale opkomst.

Tot dan,

Jochen & Luc.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 107)
      • Je zou wel gelijk kunnen hebben als je doelt op de “leuke” kleine striping op de zijkant van de T5 😉

Niet echt. Ik bedoelde eerder of dit een rondrit was vanop één of ander forum waar we dan nu zouden kunnen lezen wat er precies aan het handje was. Zijn er auto’s aangeslagen, was de pliesie getipt, etc…

Wel interessant stukje lectuur :up:
          Ik zie bvb dat je alleen folie van 25% mag plakken, en geen van 95% dus, zoals sommigen al wel eens doen… op nen T5 ofzo :engeltje: :mrgreen:

:wtf:

Ive

[quote=”Mushroom” post=218099]Weet er iemand iets meer over die tuningbakskes die daar bij bosjes aan de kant gezet werden door de pliesie? 😯
                Er reed zo eentje voor mij…

…en die mocht netjes op kant.[/quote]

Die is er zwaaaaar over. terecht dat die aan de kant mocht. Levensgevaarlijk op de baan, en niet alleen voor zichzelf.
                Dan liever doorscheuren met een Porsche die technisch in orde is ze :coolness:

Voor ons wordt het een lange winter… Laatste rit is 18/10 en auto pas in productie op 19/10

PM

[quote=”PDS” post=218051]Knappe foto’s Snoer ! :up:

Was echt een héél leuke rit ! Ging met momenten wel goed vooruit :wtf:

Stukken 200+ op van die boerenwegen 😆
                    [/quote]

Van een vuurdoop gesproken voor mij. 🙂 Was bij momenten alles uit de kast halen om te volgen (zonder co-piloot)
                    De Bakker kon er ook goed weg mee (met zijn nieuwe machien!)

Prachtige namiddag! Jammer dat we vroeger moesten afhaken. 🙁

Weet er iemand iets meer over die tuningbakskes die daar bij bosjes aan de kant gezet werden door de pliesie? 😯
                      Er reed zo eentje voor mij…

…en die mocht netjes op kant.

Snoer, Lukt nu wel, sorry :hail:
                        Mooie foto’s , thanks :salut:

[quote=”Tony9xx” post=217939]Mooie rit, goed weer, waarschijnlijk een van de laatste dagen dat we dit jaar nog met open dak konden rijden

Aan Luc en Jochen, van harte bedankt voor de schitterende organisatie :applaus:

@Snoer, ik krijg helaas geen toegang tot je fotos’ :think:

T&K[/quote]

Normaal moet iedereen deze kunnen zien ! Als er een mod is die deze foto’s er kan opzetten mag hij dat altijd doen want mij lukt het niet meer om hier iets te posten van foto’s zoals vroeger .
                          Ps ik zal er nog enkele op de FB pagina van het P forum zetten voor de liefhebbers .Daar heb ik een iets uitgebreider selectie gemaakt .

PDS

Knappe foto’s Snoer ! :up:

Was echt een héél leuke rit ! Ging met momenten wel goed vooruit :wtf:

Stukken 200+ op van die boerenwegen 😆

Bedankt voor de mooie organisatie :up: :up: :up:

Beankt Snoer voor de mooie foto’s . :respect2:

Bedankt Luc en Jochen voor de schitterende orgaisatie :up: :applaus:

[quote=”snoer 964″ post=217922]Mooie schitterende dag gehad gisteren met vele bekende en toch nog enkele nieuwe gezichten ontmoet .
                                  Bedankt Jochen en Luc voor de puike organisatie .Mijn foto’s zijn via deze link te bekijken want hier plaatsen lukt me nog steeds niet.

https://porscheforum.be/jomsocial/photos/album?albumid=521&groupid=false%5B/quote%5D

mooi, mooi!!!

vele danke vo de Luc en de Jochen topdag ,en eveneens de spyder kunnen inrijden ( vlotjes) leuk !!!! .

dank aan de fotograaf van dienst .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 107)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.