West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.

Home Forum Porsche Uitstappen West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Na wat overleg en vraag op en rond het forum gaan we voor de 2° editie.

Datum is 6 september om 13u30 samen te komen in: http://www.oudgemeentehuisvarsenare.be

We rijden weg na koffie of frisdrank om 14 – 14u30.

Er is een tussenstop voorzien.

We zijn terug op de startlocatie rond 18u.

Hier is voorzien:

Appero
    Barbecue + wijn
    Dessertbord
    Koffie

Deelname prijs 55 €/pers over te maken op: KBC: BE68 7360 0541 9334.
    In de mededeling graag te melden: Nickname forum, type P + nummerplaat.

Inschrijvingen worden aangenomen tot 31 augustus 2015.

Vragen kunnen gesteld worden op forum of via PM naar Jochen of Luc993cabrio.

We zien uit naar jullie massale opkomst.

Tot dan,

Jochen & Luc.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 107)
  • PM

Ik zal er ook zijn samen met DVDV, een nieuw forumlid die zich nog even mooi moet voorstellen…. 😀

:up: :up: :up:

Ik ben er ook bij :happydance:
          Maar wel in de vorm van bijrijder, bij Drip :popcorn:

Hallo Ive, je kan inderdaad nog inschrijven! Had mijn secretaresse ( merci hé Funny 😉 😉 😉 )vanmiddag opdracht gegeven je dit te laten weten.
            Stuur mij anders een mail met je gegevens want ik kan ook geen PM versturen, enkel antwoorden als ze mij eentje sturen. :think: :think: :think:
            Mailen naar lucvanbiervliet7@gmail.com

Ive net even contact gehad met Luc ,het is nog mogelijk om in te schrijven !

Ive

Is het nog mogelijk om in te schrijven voor de rit zondag?
                Heb geprobeerd een PM te sturen maar blijkbaar zitten er nog wat foutjes in het Forum

Greetz Ive

@funny: Ollie :salut: :salut: :salut:

Ja Bart, verantwoordelijkheidszin voor het P-Forum 😉

Nu versta ik het Jochen dat je met mij niet kon en wou meerijden dit weekend !!!!!! 😉 😉
                      Is veel leuker met een Co-pilote . :lekker: :lekker: :lekker:

Luc bij Knok of bij Ollie ?

Neenee, was tma waar :what: :what: :what:

[quote=”luc993cabrio” post=217121]
                          Factuurtje met 4 cijfers gekregen[/quote]

2 cijfers voor en 2 cijfers na de komma ?

Rit nog eens gereden in weekend met co-pilote als test.
                            We zijn er klaar voor :driver:

Jammer, jammer, maar het gaat voor ons niet lukken.
                              Hadden er graag bij geweest, maar op 2 plaatsen tegelijk zijn… moeilijk.

Succes met de rit!

Oke that’s the spirit, rijden met die P, daar dient hij voor. :driver: :driver: :driver:
                                Ondertussen mijne 997 terug, was dus de waterpomp die kapot was :what: :what: :what:
                                Factuurtje met 4 cijfers gekregen, hebben wel nog onderhoud gedaan ook terwijl hij daar toch stond, dus kan der weer tegen he :driver: :driver: :driver:

Ze beloven 18 graden zondag en zon, dus wie nog wil inschrijven :salut: :salut: :salut:

Voila si, eerst het weer een beetje afgewacht, maar het ziet er goed uit…
                                  Dus ingeschreven , betaald en er met plezier voor de eerste keer bij.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 107)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.