West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.

Home Forum Porsche Uitstappen West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Na wat overleg en vraag op en rond het forum gaan we voor de 2° editie.

Datum is 6 september om 13u30 samen te komen in: http://www.oudgemeentehuisvarsenare.be

We rijden weg na koffie of frisdrank om 14 – 14u30.

Er is een tussenstop voorzien.

We zijn terug op de startlocatie rond 18u.

Hier is voorzien:

Appero
    Barbecue + wijn
    Dessertbord
    Koffie

Deelname prijs 55 €/pers over te maken op: KBC: BE68 7360 0541 9334.
    In de mededeling graag te melden: Nickname forum, type P + nummerplaat.

Inschrijvingen worden aangenomen tot 31 augustus 2015.

Vragen kunnen gesteld worden op forum of via PM naar Jochen of Luc993cabrio.

We zien uit naar jullie massale opkomst.

Tot dan,

Jochen & Luc.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 107)
    • Jammer maar helaas deze keer zal ik moeten overslaan…

PDS

Oké Drip en ik zullen erbij zijn.

Met 2 Porsche en totaal 4 personen.

Kunnen we dat ter plaatse betalen ? :up:

:respekt: :respekt: :respekt:

:applaus: :applaus: :applaus:

Ook al staat de interesse momenteel op een laag pitje, deze kunnen we niet missen :first:
              Graag nog 2 extra personen dus :engeltje:

Ja hoor, geen probleem :up: :up: :up:

XXX

Ik zou graag samen met PDS ook nog willen inschrijven, lukt dat nog??? :engeltje:

[quote=”Funny” post=213734]Jochen ik ken iemand die net een 911 heeft gekocht misschien wil hij wel meerijden ![/quote]

Bart die man is mss nog in roddage 😀

Jochen ik ken iemand die net een 911 heeft gekocht misschien wil hij wel meerijden !

[quote=”patrickvb” post=213641]Wij komen normaal ook, zal volgende week al dan niet bevestigen.

Indien gewenst wil ik ook een oproep doen bij onze Porschisten.[/quote]

Patrick mag je zeker doen, dank voor de PR :applaus:

:censored: :respekt:

Wij doen ook mee was vorig jaar :up: :up:

:first: :first: :first:

Wij komen normaal ook, zal volgende week al dan niet bevestigen.

Indien gewenst wil ik ook een oproep doen bij onze Porschisten.

[quote=”luc993cabrio” post=213637]:respekt: :respekt: :respekt:[/quote]

@ Luc er zal u morgen nog iemand bellen om in te schrijven met 2 Porsches ze willen ook mee rijden maar zijn nog geen lid van het forum 😆 😳

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 107)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.