West-Vlamsche Buzze Toer 27 Augustus 2017

Home Forum Porsche Uitstappen West-Vlamsche Buzze Toer 27 Augustus 2017

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • :respect2: :respect2: :respect2:

En dat kan ik enkel beamen!
        :up:

Wij zijn ook al ingeschreven voor deze rit , is elk jaar een top organisatie :up:

Iedere deelnemer krijgt een roadbook :think: , de start is zo wat gezamenlijk :driver: , voor de eerste keer kan je best iemand volgen maar tegelijk ook meevolgen met je roadbook :think: ,
            is zeker niet moeilijk :coolness: :up:

Ik probeer ook met dit evenement mee te rijden . Nog nooit aan zoiets mee gedaan . Rijd iedereen individueel of is dit in 1 grote groep ? Krijgt iedereen een roadbook of is de weg met pijlen uitgezet ? Ik kan wel niet aanwezig zijn op het diner achter de rit . Hopelijk is dit geen probleem …

wij zullen daar ook zijn; prachtige organisatie , een super mooie rit
                _DSC5451asSmartObject-1.jpg

IMG_9173[11251]-2.JPG

Hoe meer reclame hoe beter he :up: :up: :up:
                  Prijs 55€/P voor leden en 60€/P voor niet leden. :salut: :salut: :salut:

Mag ik eens een beetje reclame maken? Staat ook op de fb pagina “Porsche Events Belgium” onder benaming “Naar de kust” 😀

Kunt U mij melden hoeveel de inschrijving is ? Namelijk niet terug te vinden via de bijgevoegde link.
                      Alvast bedankt, ik probeer er eventueel ook bij te zijn!

Mooi weer ook reeds besteld :happydance: :happydance: :happydance: :driver: :driver: :driver:

Zal over jouw werken zijn, heb er bijna nog niets aan gedaan :-))

:up: :up: :up:
                            Kunnen we eens keuvelen over de werken aan de 928.

:first: :first: :first:

Ingeschreven en betaald!

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.