What is (s)he smoking?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop What is (s)he smoking?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 124)
  • 123

duurde wat te lang, bleef maar gas geven ipv te lossen.

Ik denk eerder dat ie uit een paniekreactie op zijne gas ging staan i.p.v. op de rem… , mijn gedacht….:roll:

123

tja, drag racen als er sneeuw pap op de baan ligt…
          dat wiel kan afgebroken zijn na schade van de eerste excursie over die middenberm

scheelt iets aan die gast.. zelfs na eerste spin blijven gassen
          zelfs nadat zijn wiel erafging bleef ie de gaspedaal flooren..

Wiel komt makkelijk los precies

O ja, het is toch moeilijker dan dat het lijkt hey, zo’n stukje rechte baan rechtuit doortrekken …:driver: :coolness:

123

een Ruf waar niks van RUF op staat
                  Geen Ruf velgen
                  en gewoon “Recaro” op de stoelen

B Hoest llshit.

=vraagprijs GBP 258.000,00 😯

https://www.ebay.co.uk/itm/223391073439?ul_noapp=true

Ne grapjas

Allez, de mannen op de keuring liggen toch al dubbel

123

Die had gewoon een masjien nodig voor die SpeedGElb meet allicht in April
                        maar vond de sleutels niet, dus schreef hij er maar iets op als soort van claim/reservatie

Wat trucks betreft zit er bij Scania gelukkig meer (Belgisch) talent

123

dan best wel een marketing fail om het niet te vermelden dat het een speciale editie is…

En die speciale editie heeft dan geen naam? gewoon “speciale editie”?

Wat de zot er voor betaalt natuurlijk.

Ive

idd, fout op de website is het niet, want ik heb hem in de Showroom in Knokke zien staan met het prijskaartje er bij

Ik begrijp wel dat je voor een speciale reeks wat meer kan vragen, maar het dubbele???

Speciale reeks door Porsche Exclusive
                                  De eerste exemplaren stonden te koop voor 400k, ondertussen al aan het zakken

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 124)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.