What is (s)he smoking?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop What is (s)he smoking?

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 125)
  • J

Niet dat zo’n Volkswagen camionette voordien al een aerodynamische hoogvlieger was…
      ik denk niet dat windweerstand, drag of lift, hoog op het prioriteiten lijstje stonden.

123

dannog, tis omgekeerd..
        WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG !!

heeft te maken met extra hoofdruimte in de leefruimte van de camper,
          function over design

123

je hebt dezelfde hoofdruimte als die kever met zijn neus naar voor wordt gemonteerd.

J

[quote=”DST post=286117″]https://www.hln.be/auto/nieuwe-tesla-sprint-in-twee-seconden-naar-100-km-u-maar-het-duurt-wel-een-kwartier-voor-het-zover-is~a4b852fa/

Die twee seconden naar 100km/h is pure marketing. 

Amerikanen zijn gewoon verzot op dit soort geintjes. Ik zag ook al een filmpje met een op het eerste zicht normale American Joe die de dag zelf van de afhaling van zijn Tesla model S “Plaid” ermee naar de dragstrip (1/4 mile?) reed.. hij deed 6.14 sec of zo. 

Ondertussen in Aartselaar (Ook in Tongeren, Eeklo en Frasnes-lez-Anvaing): 
                    Douane houdt ‘grootste actie ooit’ tegen illegale sigaretten

Vanderwaeren (administrateur-generaal van de douane) wijst erop dat illegale sigaretten niet alleen problematisch zijn omwille van het ontduiken van accijnzen. ‘Het is een fiscaal probleem, maar ook een gezondheidsprobleem’, zegt hij. ‘De kwaliteit van de tabak is heel slecht, mogelijk met zware metalen erin, en de filter is niet van goede kwaliteit. Zulke sigaretten zijn heel goedkoop, maar heel slecht voor de gezondheid. Koop ze dus als consument niet.’

Dus, beste lezertjes: koop echte merksigaretten, die zijn tenminste wel gezond!

Oeps…. Men heeft mij gespot …. 

een profwielrenner met vliegangst ??

Specialized is de consumenten versie
                            De profs rijden in principe met S-Works.

De seasucker heb ik ook maar nog niet getest op mijn Spyder. Maar ook op de Cayman gaf dat veel bekijks..

Porsche met ‘netvliesverwoestend’ interieur te koop voor recordprijsEen opvallende Porsche 911 Turbo S, met een interieur dat lijkt uitgezocht door Ronald McDonald zelf, staat momenteel te koop in Canada. De auto is ooit bij Porsche besteld door een voormalige premier van oliestaat Koeweit.

https://www.hln.be/drive/porsche-met-netvliesverwoestend-interieur-te-koop-voor-recordprijs~a91767c6/211103296/

buitenkant vind ik nog ok maar de binnenkant…. aaarghhh….

bha bha …., zou strafbaar moeten zijn….

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 125)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.