Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › What is (s)he smoking?
- Dit onderwerp bevat 124 reacties, 36 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 5 maanden geleden door david.
-
888.888 dollar…. tzal naar china gaan waarschijnlijk…. en die resto prijs, my god. Ach ja, de zotten zijn gelukkig de wereld nog niet uit of het zou maar saai worden he
1994 Porsche 911 Turbo uit de hit 1995 Film ‘Bad Boys’ geveild voor 1 mio €
https://www.mecum.com/lots/FL0122-487857/1994-porsche-911-turbo/Ik moet stilaan de recente persberichten gaan geloven dat 1 op 5 jeugdige bestuurders minstens 1 maal per maand onder invloed van verdovende middelen achter het stuur kruipt.
Het verkeersondersteuningsteam (VOT) West kreeg de wagen vorige week al in de gaten. Omdat de auto misschien niet correct ingeschreven was, besloten de agenten de wagen op te volgen via het ANPR-netwerk. “Woensdag werd de wagen geïntercepteerd. Hun vermoeden klopte. Het kenteken van de wagen was ingeschreven voor een Range Rover, maar voor hun stond een Porsche”, zegt de politie.Omdat de wagen vermoedelijk niet geldig verzekerd was, is het in beslag genomen. “Ook het kenteken is in beslag genomen omwille van het misbruik. Later zal het kenteken ook geschrapt worden om verdere inbreuken te voorkomen”, zegt de politie, die de bestuurder ook nog een drugstest liet afnemen. Die bleek positief te zijn. De 34-jarige bestuurder moest zijn rijbewijs onmiddellijk en voor 15 dagen inleveren.
Misschien afficheren hoeveel de staat afroomt?
De spitse neus matcht niet met de plompe kont. 911 shooting break
Bwaa, de look valt nog wel mee.
Ik vraag me enkel het nut af van een wreed lange hoedenplank…
Ik vind het ook wel iets hebben. Doet me ook ergens aan denken, maar kan er mijn vinger niet direct opleggen.
Precies een copy van een bmw z3 coupé , ook niet direkt een verkoopsucces.
Maar wie er één bezit, heeft wel een exclusieve wagen.[quote=”jeanke post=288236 userid=7196″]Jensen Interceptor?[/quote]
Ik denk eerder dat je deze bedoelt ; een Jensen-Healy GT ipv Interceptor
Iemand een parasol nodig?
② Parasol Porsche Autosalon van Genève 1958 — Motor en Toebehoren — 2dehands
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.