wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie

• karl
    Deelnemer

Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
      ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
      ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
      groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 206)
    • ken

Innige deelneming!!
        Sterkte aan de familie!!
        RIP Hans

Graag wil ik mijn medeleven betuigen, de herinnering aan Hans is voor m’n leven in mijn hart.
          Na die zondagmorgen in oostende heb ik al iedere dag aan hem gedacht.
          Het is zo oneerlijk zo vroeg te moeten vertrekken.
          Ik kan morgen niet naar de begrafenis komen , maar we denken aan de familie in deze zware tijden
          Heel veel sterkte allemaal

[quote=”snoer 964″ post=159161][quote=”Funny” post=159153]Karl ,
            Ik volg Mush volledig hierin .Zelf denk ik daar het zelfde over .
            Het is een intieme gebeurtenis onder familie en vrienden .
            We wensen jullie sterkte en indien nodig mogen jullie altijd beroep doen op dit forum .

Gr Funny[/quote]

+1 voor Mush en Funny[/quote]

+1, met alle respect naar de familie toe

[quote=”Funny” post=159153]Karl ,
              We wensen jullie sterkte en indien nodig mogen jullie altijd beroep doen op dit forum .

Gr Funny[/quote]

+1 voor Mush en Funny

Karl ,

Gr Funny

Jouw woorden en bezoeken hier waren al meer dan dank genoeg Karl, en trouwens, dank was niet nodig: ‘t was graag gedaan!
                  Hou jullie sterk!

Mushroom, dit begrijp ik volkomen en en dit is ook geen oproep tot. Vandaar ook dat we vragen om op voorhand te verwittigen en het is eigenlijk de bedoeling als dank betuig, wie aanwezig was die zondag mag komen en wordt daarbij uitgenodigd maar hoeft zeker niet als een verplichting aan zien te worden. Het zal inderdaad al een zware dag genoeg zijn. Karl

Karl,
                      Eerst en vooral nogmaals gecondoleerd met jouw (jullie) verlies.
                      Ik voel het als mijn plicht om op jouw uitnodiging (waarvoor dank) te reageren. Echter, ik vind niet dat “onze plaats” daar is. Ik vind jouw geste ongelooflijk mooi en het weerspiegelt jullie dankbaarheid maar ik denk dat jullie beter af zijn van dit gewoon in familiale kring te doen. Jullie zullen zo al een meer dan drukke/zware dag voor de boeg hebben zonder onze lawaaimakers 😳 erbij. Ik weet over wat ik spreek, een goeie maand geleden was ‘t “mijnen” toer om mijn kostuum aan te doen 🙁

Dit alles met de beste bedoelingen. Indien andere leden het anders bekijken hoor ik het graag.

diegene die eventueel zouden afkomen en naar de koffietafel zouden komen graag verwittigen voor vrijdag as.
                        adres koffietafel
                        Boothotel “De Normandie” te Oostduinkerke op Koninklijkebaan,

rouwbericht1.jpg

Karl

F

Van hieruit ook nog innige deelneming.

Mijn deelneming. Veel sterkte.

Sterkte in deze donkere dagen!

Innige deelneming Karl.
                                sterkte.

Innige deelneming. veel sterkte toegewenst.

sterkte.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 206)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.