wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • hey allemaal,
    ik ben Frédéric en ben hier al een tijdje lid. ben wel al een tijdje aan het snuisteren
    op het forum maar maak mij nu pas zichtbaar.
    Ik ben al heel mijn leven geobsedeerd van snelheid en heb in het verleden altijd motors
    gehad en daarmee ook diverse jaren wedstrijden mee gereden op circuit.
    De passie van Porsche heb ik altijd gehad, maar de centen ontbraken,daarom de moto.
    ik rijd nu sedert 3 jaar met een Panamera Diesel ( ja ik weet het, ik doe het nooit meer).
    ik ben sedert verleden jaar naar Spanje verhuist en heb hier samen met mijn vrouwtje een b&b en ik
    doe nog wat loodgieterswerk zoals in Belgie geweest.
    ik heb in 2016 de Savoi cup mee gereden naar de Mont Blanc en op mijn lijstje staat nog een
    Cayman om door de bergpassen te scheuren.
    dit mijn intro in het kort.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • zou de max zijn, de parking vol speelgoed 😀

hey Snoer,
        dacht het wel jullie hier te vinden.
        Ben verleden jaar verhuisd naar de Cost Blanca. Meer bepaald
        Jalon, op een 15 minuten van Calpe. Was eens iets anders dan ons koude België 8)

Welkom Fredje op het forum , we kennen elkaar nog van tijdens de Savoy cup he . Ik wist niet dat je naar Spanje verhuist was . Gr snoer

Welkom op het forum Fred !!!

XXX

Welkom Fredje. Mooie intro en Mont Blanc is zeker geen slechte roadtrip geweest.

Welkom op het Porsche forum. :drink:

[quote=”Luke” post=272682]Welkom !!!
                  Misschien leuke forumrit naar een b&b in Spanje …. :engeltje: ;)[/quote]

+1 :coolness:

Is daar water?

😈

Welkom Frédéric :up:

Succes met de zoektocht naar je droom-Cayman.

Welkom !!!
                      Misschien leuke forumrit naar een b&b in Spanje …. :engeltje: 😉

Welkom! Van harte!

Welkom. Trip naar de Mont Blanc, dat zal epic geweest zijn !

Welkom op het forum Fréderic…

Welkom Fréderic !

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.