Wie ben ik? Spykerforce

Home Forum Stel jezelf even voor ! Wie ben ik? Spykerforce

• Maker
    Discussie
  • DSC_8290-kopie.JPG

Hallo iedereen! Ik ben dus Alexander van Boekholdt. Ik ben geboren in Sittard, NL en ik studeer in Leuven (BE). Ben een jongeman van 21 jaar die helemaal gek is van auto’s en fotografie van auto’s :wtf: . Hieronder een beschrijving van hoe ik daarbij gekomen ben en wat ik doe.

Eerst mijn historie:

Als klein kind kon ik al elke auto op de straat per merk opnoemen (verbaasde me nu nog altijd dat ik als kind van 3 wist wat een Saab was 😀 !). Was zelfs zo erg, dat mijn ouders zeiden dat als ik een ongeluk met vluchtmisdrijf zag met 3 jaar, de politie me op mijn woord kon geloven welk merk en welke kleur de auto had 😛 Na een tijd kon ik ze ook bij modelnaam en werkstitel benoemen. Dus daarmee was de fundering gelegd van mijn autopassie 🙂 .

Op een gegeven moment (2006) kreeg ik de uitnodiging om een week naar Stuttgart te gaan, wat ik sindsdien elk jaar heb gedaan. Heel veel bijgeleerd over Mercedes-Benz & Porsche. Al tig keren in het Porsche museum en MB-museum geweest, en de dealer Bob Forstner heb ik ook al meermaals bezocht. Je kan zeggen, dat de passie voor zowel MB en Porsche bij mij met de paplepel is ingegoten (al was het iets later 😀 ) Ook ben ik het BMW-museum in München gaan bezoeken, net zoals het ultra-exclusieve Auto-salon Singen. Qua tuners in die omgeving heb ik AMG, Gemballa en Techart (meermaals) bezocht.

Hobby:

Toen ben ik dus begonnen met mijn huidige hobby: het vastleggen van exotische auto’s op de gevoelige plaat. Ik heb inmiddels al een groot aantal evenementen bijgewoond, waarbij ik ook fotoverslagen heb geschreven over verschillende evenementen voor een autofotografie-site. Ook heb ik ook al een paar fotoshoots gedaan met auto’s. Ik ben zelf een perfectionist met foto’s, waar de anderen ruimschoots tevreden zijn, zie ik verbetering. Dat is een erg goede eigenschap (ben ik al achter gekomen)!

Mijn toekomst:

Ik was dankzij een vriend van mij (eigenaar Noble M12 GTO, Elise 111S, TVR Tasmin 280i, …) een tijd geleden aanwezig op een besloten Lotus-evenement. Dankzij de zeer goed ontvangen foto’s, kreeg ik al meerdere verzoeken om aanwezig te zijn bij evenementen door heel 2012 heen.

Ook heb ik meerdere fotoshoots op de planning staan, waarbij ik niet schrik van 350 km afstand 😛 Heb zo al eens een shoot gehad met 4x BMW Z3 ///M Roadster, allemaal in verschillende kleuren. Daarvoor heb ik een dikke 8 uur gereisd. Ook kreeg ik laatst een verzoek in de bus om een shoot te doen in Groningen!

Voor de rest is de toekomst nog onzeker!

In de bijlage is een foto van 1 van mijn meest favoriete Porsches! De 959..

Slot:

Voor een kleine indruk te hebben, moet u maar eens kijken op mijn site (staat in de handtekening). Voor degene die alles gelezen hebben: bravo! Maar nu heeft iedereen tenminste een goede indruk van wie ik ben, en wat ik doe 🙂 :drink:

Groeten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • jol178: als mijn hart nog niet groot genoeg was, dan heeft Stuttgart het wel voor me vergroot 😉 Jammer genoeg dit jaar geen 991 gezien, wel de nieuwe GT3 RS 4.0 Wat een bak zeg 😯

PT: bedankt

Maar dat is toch alleen maar als je kan komen met een Porsche?

Groeten

PT

Van harte welkom !

voor iedereen van hier… met een GROOT porsche hart natuurlijk 😉

Wow! Heerlijke line-up! Besloten evenement zeker?

Groeten

Real Life Cafe, moet ik mijn goede vriend google maar eens contacteren 😉

Over die 959: hartelijk bedankt voor de info! Heb een lumineus idee daarover: als we nu met 52 man samenleggen, dan kunnen we elk een week per jaar autorijden met een 959 voor 4500 en een beetje 😛

Groeten

P.S. RJC -> RLC. verkeerd gelezen 🙂

Anoniem

Er staat een 959 te koop bij Porsche centrum Gelderland .
                  Vraagprijs 224900 euro’s en slechts (of reeds al ) 45931 km .

@Spykerforce
                  RJC ,Jol bedoelde RLC ,Real life Cafe .De afgelopen maanden zijn er 2 gehouden ,1 in Hulst het andere in Oostende .
                  Het volgende RLC zal in de lente gehouden worden in Limburg en Jol neemt de organisatie op hem .
                  Funny

Real Life cafe : we hebben er al twee achter de rug, eentje in Holland bij Wim en eentje aan de zee in Oostende door Funny.
                    Volgende is in Limburg, op een leuke locatie

jol178: RJC ?

MRD-Porsche: 1990 FTW! We schelen dus een maand!

mcklusky: Bedankt!

porsche914orange: Een bijzonder indrukwekkende lijst aan Porsches heeft u! :respekt: Tsja,
                      ik zou zelf ook kiezen voor verschillende dan 1 superdure. Er er zijn maar 292 959’s gemaakt, dus de prijs gaat niet om te lachen zijn. Hoeveel is een 959 in goede conditie nu waard? 300.000?

Groeten

Ook uit deze hoek: van harte welkom!!

Tjah, een 959 :lekker: is ook mijn ultieme porsche. Als ik (bijna) al mijn porsche’s verkoop kan er ook zo eentje in mijn garage staan. Maar dan heb ik minder keuze 😛

Welkom !

Een leeftijdsgenoot erbij! Welkom Alexander 😉

welkom, nog ne fotograaf… 😀
                              zal op RLC plezant worden, kunnen we niks meer doen zonder dat het op foto staat … 😈

[quote=”funny” post=85698]Van harte welkom ,2 vliegen in een klap erbij een Porsche liefhebber en een fotograaf .

Binnenkort op dit forum te vinden ,de Fotohoek . 😉 😉
                                Het grote voordeel is ,op een volgende bijeenkomst hoef ik niet te zeulen met een fototoestel .Enkel aandacht voor de P’s ,de forumleden en een lekker pintje . :drink:[/quote]

Voor mij zijn’t de 4 P’s dan 😉

Photo’s, Porsche’s, Porsche liefhebbers en :drink: :drink: :drink:

Haha, ja de fotohoek. Net ontdekt. Ben op dit moment de foto’s van de (minishoot van de) Porsche 959 aan het bewerken om ze naderhand daar te plaatsen.

Over de bijeenkomsten, ben net nieuw hier op het forum, heb dus geen flauw benul of er überhaupt bijeenkomsten zijn.

Groeten :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.