wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie

• karl
    Deelnemer

Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
      ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
      ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
      groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 206)
      • Goede morgen allemaal, ik kom van Antwerpen en normaal vertrekken we binnen 10 min als de kinderen op tijd klaar geraken. Ik passeer Jabbeke maar zal geen tussen stop maken. Ik rij met een Vw minibus T3 2 kleuren bruin.Tot sebiet
        Karl

S2

Voor de TS, ook al ben ik er niet lichamelijk bij deze ochtend, in gedachten steun ik jullie!

Veel sterkte en maak er een onvergetelijke ervaring van!

Voor de members die helpen deze droom te laten uitkomen : :respekt:

Te snel …
            Mij mogen jullie ook verwachten,
            Luc

+1
              Ik mogen jullie ook verwachten.
              Tot straks,
              Luc

Ik zal er ook zijn om 10 h in Jabbeke , dit krijgt voorrang !

Hallo allen,

Het weer ziet er goed uit tot straks in Jabbeke. :driver:

Graag maar morgen drukjes…

10h00h meeting Oostende
                    13h00h lunch
                    15h00h paardenrennen in Kuurne (Graag “Gosip Sidney” aub)
                    18,00h RSCA-FCB (3-1)
                    G
                    Chiepe

Is er iemand iets met 3 kaarten voor het autosalon, inclusief een VIP-pas voor de Porsche stand?
                      Anders breng ik ze morgen mee :salut:

Mannen,
                        Karl had me gevraagd dit bericht te plaatsen :

[i]Juist naar het huis front gebeld. Aan de zee was het onweer, het is nu aan het open trekken (20u12). Met Hans zelf was het goed(betere dag voor ons), hij heeft wat soep kunnen eten, drinken. Mijn moeder had hem verteld dat ik morgen ging komen met het gezin en dat hij moest aan gekleed zijn. Hij denkt dat ik één van mijn oldtimers(ik heb een kever 1302 van 1971 niet rijdend) wil laten zien omdat het retro beurs is. :driver: Een verpleegster weet ervan en vond het een leuk initiatief. :applaus:
                        Voor diegene die komen, als je einde autosnelweg op het Kennedy rondpunt komt, niet het Az volgen maar richting centrum volgen en aan de verkeerslichten tegen over een pompstation rechts indraaien kom je rechtstreeks de gouwloosstraat in. Ik zelf rij nog steeds zonder gps rond,
                        Ik zie jullie morgen en voor diegene die niet kunnen komen, geen erg en bedankt voor jullie steun :salut:
                        karl[/i]

[quote=”Mushroom” post=156791]Chiepe, kan je niet tot de parking van Jabbeke komen? Er is daar al afgesproken om 10u…[/quote]

Deal!

XXX

Hey mannen, ik kom morgen zeker af maar ben wat verward, even zien of ik het juist heb:
                            Afgesproken om 10u00 parking tankstation autostrade te Jabbeke.
                            Nadien 10u30 H.Hart Kiss and :driver:

Chipe, tof initiatief man :respekt:

tof initiatief :respekt: morgenvroeg veilige aankomst, tover een glimlach op Hans zijn gezicht…. missie geslaagd :salut:

[quote=”Funny” post=156797]Op dit ogenblik aan de kust onweer ,bliksem en regen .6 graden. Hopelijk geen ijzel .[/quote]

Het zou normaal deze nacht niet vriezen…

Op dit ogenblik aan de kust onweer ,bliksem en regen .6 graden. Hopelijk geen ijzel .

Chiepe, kan je niet tot de parking van Jabbeke komen? Er is daar al afgesproken om 10u…

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 206)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.