wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 206)
    • Als het een RSCA lover is kan ik een levende legende meebrengen voor hem…
      G
      Chiepe

of RSCA…? :happydance:

Wou dat ik meer kon doen voor deze jongen, zo erg ;-(
          Weet er iemand of hij toevallig Clubsupporter is, dan tracht ik nog iets op de kop te tikken

Hi,
            Ik ben vandaag nog vlug naar RS Motors Ingelmunster gereden om een toffe poster op te halen
            -met dank aan Dhr.Rudy – die we dan kunnen afgeven aan Hans.
            Kan iedereen bij me langskomen langskomen, net voor de meeting, om zn handtekening en of kort tekstje op een grote Porsche poster te zetten aub…?
            Ik ben vanaf 10,00h op de kiss and ride zone van het AZ!
            thx
            Chiepe

PS : ik heb nog een verrassing van formaat!

Opletten morgenvroeg hé meisjes…
              Click

… spijtig dat ik morgen moet gaan werken… was anders graag met de Cayman afgezakt naar Oostende voor dit mooie initiatief… via deze weg dus heel veel sterkte aan de familie !

Mooie groep *porsche ,ik ben blij dat er nog wat mensen bij gekomen zijn op het laatste :up: :respect2: tot morgen mannen (en vrouwen )

Hallo Bart dat vindt ik nu ook ze grts; en tot morgen.

Hendrik wij worden om 12 u ook op een feestje verwacht maar dit is ook een must .

We zullen er morgen ook zijn. Moeten naar feestje bij madam haar zus maar dit gaat voor.

Lijst nogmaals aangepast… :relaxman:
                          [quote=”Mushroom” post=156570]

Even de lijst meegenomen naar deze pagina en bijgewerkt…
                          Goed idee van Jabbeke!

Voor zij die in Jabbeke moeten passeren: om 10u afspraak aan het tankstation op de E40.
                          Zij die van elders komen: om 10u30 aan de kiss & ride (ik vermoed dat die nabij de ingang ligt) van H. Hart, AZ Damiaan campus, Palliatieve eenheid, Gouwelozestraat 100, Oostende.

Forumleden die momenteel al toegezegd hebben:

Mushroom
                          Snoer 964
                          Porsche914orange
                          Jochen
                          Peter_targa_84
                          Pix912
                          Chiepe
                          Hendrik914
                          KDC
                          Zwarte Pijl
                          Funny
                          Krokodile

Forumleden die misschien kunnen komen:

RS
                          FCBLovesChampagne[/quote]

Nu nog de zwarte Jubi erbij en het trio is compleet :lekker:

Bij deze wens ik jullie allen veel sterkte toe en ik zal ik er zeker zijn .

Zoals al geschreven er wordt streng op toegezien dat men er niet te lang parkeert .Maar we vinden wel een oplossing .
                            Funny .

Wat een droevig verhaal 😥 😥 😥
                              Deze laatste wens zal met mij erbij zijn,
                              Dus morgen mag je mij verwachten :salut:

S2

[quote=”Mushroom” post=156705]Op de Kiss & Ride van de parking van het ziekenhuis…[/quote]

Let wel, in de week wordt er streng op toegezien dat je hier niet “parkeert”. Het is echt stoppen, uitstappen en doorrijden, anders komt er zo’n G4S mannetje op je raam tikken. Als je stilstaat op die strook, kan degene achter je er namelijk niet meer langs. En als je dan pech hebt, dat opa met zijn Micra net oma, die slecht te been is, komt ophalen, dan heb je een probleem.

Wil zeker geen spelbreker zijn, maar hou er gewoon rekening mee. Misschien dat het de zondagvoormiddag kalmer is en het dan geen probleem is 🙂

Ik zal er morgen ook zijn 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.