wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie

• karl
    Deelnemer

Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
      ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
      ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
      groeten Karl

11 reacties aan het bekijken - 196 tot 206 (van in totaal 206)
      • Dit verhaal grijpt me aan!
        Normaal had ik zondag voormiddag een afspraak maar deze wordt geannuleerd.
        dit is het minste wat we voor Hans kunnen doen!
        Jullie kunnen ook op mij rekenen, ik zal er zijn! mét verrassing!
        G
        Chiepe

Om onze ecologische voetafdruk te beperken ga ik en AnthonyS samen rijden 😆 😆 😆

veel sterkte, wagen is niet klaar, anders was ik er zeker bij, ken helaas hetgeen waar hij door moet.

Zoals reeds vermeld in het topic op flat4free kom ik ook af.

Piet

F

Ook veel sterkte toegewenst van hieruit.
                Kan er helaas ook niet bij zijn.
                Niets dan respect voor de delegatie die aanwezig zal zijn om het Porscheforum te vertegenwoordigen :up:

sterkte Karl, ook aan allen die Hans omringen !!
                  ik kan er helaas niet bij zijn aanstaande zondag.

Héél veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!
                    Ikzelf kan niet aanwezig zijn wegens auto nog niet klaar (restauratie).
                    Hopelijk bieden er zich hier nog enkele liefhebbers aan en bezorgen ze je broer een fantastische dag!

Welkom op dit *porsche forum , hopelijk dienen er zich nog wat kandidaten aan en kunnen we jullie nog een leuk moment bezorgen ,Veel sterkte gewenst en tot zondag dan .
                      groetjes Snoer

Welkom en veel sterkte in deze moeilijke tijden, jammer genoeg is mijn Porsche nog steeds niet klaar anders was ik ook van de partij maar de motor ligt naast de wagen voor een revisie

Ik heb de laatste jaren al een paar keer in contact gekomen met de palliatieve diensten en het went nooit dus kan ik me voorstellen wat jullie nu moeten doormaken, hopelijk heeft je broer er toch nog een leuk moment mee :applaus:

grtz Geert

Welkom op het *porsche forum en veel sterkte in deze moeilijke periode.
                          Als ik zondag kan passeer ik ook eens.

Dag Karl en welkom hier :first:

Dit hebben we hier voorlopig doorgekregen:

Ik zal er normaal zijn nu zondagmorgen tegen 10u30
                            Hij ligt in het H. Hart, AZ Damiaan campus, Palliatieve eenheid, Gouwelozestraat 100

Forumleden die momenteel al toegezegd hebben:

Mushroom
                            Snoer 964
                            Porsche914orange
                            Jochen
                            Peter_targa_84
                            Pix912
                            Chiepe
                            Funny
                            Forumleden die misschien kunnen komen:

RS

Ik zal een slotje zetten op de vorige oproep om verwarring te vermijden.
                            Als er nog leden zijn die willen meekomen, graag hier reageren :respect2:

11 reacties aan het bekijken - 196 tot 206 (van in totaal 206)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.