wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie

• karl
    Deelnemer

Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
      ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
      ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
      groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 206)
      • aan allen die de bewuste zondag aanwezig waren voor Hans, willen wij, in naam van de familie, u uitnodigen voor de koffietafel als dank, graag bevestigen voor vrijdag as. Als je forum leden kent met wie je samen hebt afgesproken kun je ze misschien ook verwittigen. Plaats en uur koffietafel volgt nog.
        Karl

Geachte forumleden,
          mag ik aan allen vragen die de zondag aanwezig waren op de oproep voor Hans een mail of pb te sturen naar mij, met dank Karl

Ik zit dit te lezen met tranen in de ogen. Ik woon godverdomme in Jabbeke, op 500 m van het tankstation. Ik vind het zo erg dat ik hier niets van wist. Helaas kan ik niet regelmatig dit forum lezen. Ik voel me rot dat ik er niet bij was.

Onze oprechte deelneming en veel sterkte voor de ganse familie!

Het spijt me, Filip.

oprechte deelneming

Veel sterkte!

Geeft me goed gevoel dat we toch nog iets konden doen voor hem!

S2

Innige deelneming!

Innige deelneming , sterkte !
                    Ben blij dat ik er bij was

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.
                      Gelukkig hebben vele Porscheliefhebbers hem nog een groot plezier gedaan.

Anoniem

Funny,

inderdaad, ik zat bij jou en heb er evenzeer van genoten als Hans.
                        Bedankt voor het medeleven!

Dag Jan ik wens jou en je familie veel sterkte .Ik denk dat wij samen in de auto Boxster zaten .

Anoniem

Zulke hartverwarmende berichten!
                            Jullie hebben ons één van de mooiste herinneringen aan Hans bezorgd!
                            eeuwige dank hiervoor!
                            Wees voorzichtig met jullie pronkstukken
                            Jan (schoonbroer van Hans)

Damned!
                              Bedankt Hans voor de mooie dag die je ons bezorgde.
                              Vergeten doe ik hem nooit meer!
                              Het ga je goed hierboven!
                              RIP
                              Chiepe

We hopen dat de mooie herinneringen een steun mogen zijn bij dit pijnlijk afscheid
                                Ik ben blij dat ik er die zondagmorgen bij was om Hans te leren kennen.
                                Hij is al iedere dag in onze gedachten geweest
                                Wanneer is de begrafenis ?

Heel veel sterkte voor de nabestaanden ,toch blij dat ik er bij was en nog iets heb kunnen betekenen die zondag voormiddag voor Hans en zijn geliefden.

XXX

Veel sterkte, een moment om niet te vergeten die zondag op de bovenste verdieping van de parking, zal me altijd bijblijven.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 206)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.