wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie

• karl
    Deelnemer

Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
      ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
      ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
      groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 206)
      • Onze oprechte deelneming in het verlies van je broer. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies!

De tijd gaat voort, alleen in gedachten kun je terug. Marijke en ik wensen jou en je familie veel kracht toe bij het verwerken van het verlies. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Zeer veel sterkte met het verwerken van het verlies.
              Makkelijk zeggen, maar de mooie plezante momenten koesteren!

Ik was erbij en zal deze dag nooit meer vergeten. Innige deelneming Karl.

innige deelneming

Geconcoleerd. Sterkt voor jou en de hele familie in deze moeilijke periode.

Wim

Was er helaas niet bij, maar sterkte voor de gehele familie met dit verlies.

Bedankt voor een mooie wintervoormiddag.

Sterkte.

Deelneming met het heengaan, ik weet dat zelfs als je het ziet aankomen het nog altijd enorm hard is. Ik hoopte nog dat ik er bij een tweede samenkomst bij kon zijn, echt spijtig. Veel sterkte!

Oprechte deelname in het veel te vroeg heen gaan van uw broer.

Gecondoleerd 😥

Oprechte deelneming!

Van hieruit ook mijn oprechte en innige deelneming, uit omstandigheden kon ik er niet bij zijn maar met hart en gedachte heb ik meegeleefd!!!! Nog steeds!
                                  Enorm veel sterkte voor dit pijnlijk verlies!!!!

Ook al was ik er vorige keer niet bij aangezien ik nog niet met de 912 mocht rijden, zo snel had ik dit niet verwacht. Mijn oprechte deelneming!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 206)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.