wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 206)
    • Veel sterkte!

Heel veel sterkte voor u en de ganse familie Karl.

Hendrik en Nicky uit Aalst

Mijn oprechte deelneming !Ik wens jullie heel veel sterkte .
          Er gaat heel veel door mijn hoofd bij deze trieste gebeurtenis . 😥

Mijn deelneming!!!

Veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijden.

Costa

Heel veel sterkte!

Veel sterkte gewenst voor de hele familie!

ik wens jou en alle andere familieleden heel veel moed en kracht bij dit verlies.
                    houd vast aan de mooie momenten en koester ze.

Deze morgen is mijn broer overleden 😥
                      Ik wil jullie nogmaals bedanken voor die mooie zondag voormiddag. Het was de best uitgekozen zondag. De week erna toen we naar de cross keken was het al een heel stuk minder en gisteren was het helemaal niet meer goed. Hij had precies gewacht tot we hem nog een laatste bezoek gebracht hadden om vandaag( deze morgen) zich gewonnen te geven.
                      Dank u voor jullie medeleven, hij was een porsche fan in hart en nieren.
                      Ik heb zijn poster al bij mij thuis liggen, hij zal ingekaderd worden met een vingerafdruk van hem op een zilver plaatje, Karl

XXX

Inderdaad, dit verhaal blijft je bij en zeker de ontmoeting.
                        Ben er ook bij als’t lukt :driver:

:respekt: :up:

Costa

[quote=”KROKODILE” post=158524]:up: :up: :up: :respekt:
                            Wanneer gaan we nog eens op bezoek bij Hans.[/quote]
                            Dan kom ik ook weer, Hans is al iedere dag in m’n gedachten geweest

mooi artikel :up: :up: :up:

:up: :up: :up: :respekt:
                                Wanneer gaan we nog eens op bezoek bij Hans.

ken

:applaus: zeeeeeeeeer moooi!!!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.