wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 206)
    • :applaus: :applaus:

[quote=”Funny” post=158469]Geschreven zoals het is . :up: :up:[/quote]

En ik kan het lezen :applaus: :happydance: :up:

:applaus: :applaus: :applaus: :up: :up: :up:

Geschreven zoals het is . :up: :up:

inderdaad een mooi artikel :salut: ,Karl

:applaus: :applaus:

:up: 😎

Mooi artikel.
                  Het is niet in het Oostends, maar in het Kokzijds denk ik, want het is goed verstaanbaar.

Applaus…
                    Porschecharity.jpeg
                    G
                    Chiepe

[quote=”Funny” post=158444]Ik ga straks de Zeiwacht kopen !
                      Snoer je gaat het niet verstaan het is int Westvlaams ! 😉

Ik wil gerust Hans nog wel eens ophalen voor een rit in de 50 jaar .[/quote]

Mien madamtsje ist oak van hunter we Funny ! 🙄 :what: :ass:

Ik ga straks de Zeiwacht kopen !
                        Snoer je gaat het niet verstaan het is int Westvlaams ! 😉

Ik wil gerust Hans nog wel eens ophalen voor een rit in de 50 jaar .

[quote=”Peter_Targa_84″ post=158388]Zo te lezen zijn er wel een aantal die nog eens naar Oostende willen afzakken om een klein toerke te maken met Hans en de verzorging?
                          Laat maar horen hé :up:
                          Voor mij veel meer waard dan ergens een artikel dat verschijnt :happydance: want een glimlach is zo veel meer waard. :respect2:[/quote]

+ 1 … met plezier als data past… wegens verplichtingen op het werk spijtig genoeg niet kunnen deelnemen aan Hans’ eerste rondrit… hou ons op de hoogte !

[quote=”kever3″ post=158384]Morgen komt er normaal gezien een artikel in het wekelijks nieuws regio oostende. Ik heb gevraagd om de eigenaars op het porscheforum alsook de POCA te vermelden en te bedanken, Karl[/quote]

Indien mogelijk laat dit artikel hier ook eens verschijnen zodat we dit ook kunnen lezen (als niet West Vlaming ) :respect2:

XXX

Zo te lezen zijn er wel een aantal die nog eens naar Oostende willen afzakken om een klein toerke te maken met Hans en de verzorging?
                              Laat maar horen hé :up:
                              Voor mij veel meer waard dan ergens een artikel dat verschijnt :happydance: want een glimlach is zo veel meer waard. :respect2:

Morgen komt er normaal gezien een artikel in het wekelijks nieuws regio oostende. Ik heb gevraagd om de eigenaars op het porscheforum alsook de POCA te vermelden en te bedanken, Karl

roy

Als hij klaar is kom ik zeker mee 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.