wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 206)
    • [quote=”FCBloveschampagne” post=158363]Als Hans de Porsches nogmaals wil zien, dan komen we weer af he 😉
      Heb al iedere dag aan hem gedacht, ook al ken ik hem eigenlijk niet, het heeft me zo aangegrepen.
      De familie die hem zo steunt, dan sta je daar en voel je die mensen hun miserie
      Konden we maar meer doen ![/quote]

+10

Als Hans de Porsches nogmaals wil zien, dan komen we weer af he 😉
        Heb al iedere dag aan hem gedacht, ook al ken ik hem eigenlijk niet, het heeft me zo aangegrepen.
        De familie die hem zo steunt, dan sta je daar en voel je die mensen hun miserie
        Konden we maar meer doen !

Hiervoor komen we zeker nog eens graag naar Oostende vanuit Aalst. :driver:
          Weten ook uit ondervinding binnen de familie wat dit voor een mens kan doen.

[quote=”koenc” post=157867]Dan doen we het gewoon over als de journalist het vraagt.

… met nog een veel grotere groep :geek:[/quote]
            Moest dit kunnen voor mij niet gelaten, maar dan zou ik het niet meer alleen voor mijn broer willen maar voor al diegenen die hem zo nauw bijstaan. En vooral de verzorgers(sters) die voor hem zorgen, Karl

Ik heb hem proberen te bellen daarstraks en ondertussen een e-mail gestuurd. Ik zal jullie inzet graag dik in de verf willen laten zetten. Daar jullie toch een fantastische inspanning hebben geleverd en jullie allemaal met volle goesting er stonden.
              Sommigen onder jullie hebben zelfs afspraken of wat dan ook opgeschoven , verzet, geannuleerd om aanwezig te kunnen te zijn voor die enkele uurtjes.
              Wij stonden erbij met tranen in de ogen door die grote opkomst, en jullie waren aan het glunderen daar jullie onze familie een geweldig plezier hebben gedaan. Het artikel mag zeker nationaal verschijnen daar jullie porsche rijders geen roekeloze rijders zijn maar rijders zijn met een hart voor anderen. En dat de porsche voor sommigen( met of zonder chauffeur) een mens kan opbeuren en een voormiddag kan goed maken om de rest eventjes te vergeten. Ik kan jullie enkel bedanken met een goed geschreven artikel van jullie inzet, vrije tijd. Jullie waren een toffe groep ook al kenden jullie elkaar nauwelijks.
              Groeten Karl

Hi,
                Net journalist gehoord ivm het artikel…
                Zou verschijnen in de Zeewacht maar gezien een aantal mensen kwamen opdagen
                van over het gehele land probeert hij alsnog het nationaal te laten verschijnen.
                G
                Chiepe

Zelf kon ik er niet bij zijn: zat een weekje in de bergen te genieten van sneeuw, natuur en bijhorende vloeibare en andere producten.
                  :respekt: voor wat PFB gerealiseerd heeft.
                  :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

:respect2: :respekt:
                    Doe hem de groeten van zijn co-piloot! 😉

Vandaag bij mijn broer geweest om naar de cross te kijken. De poster hangt mooi op aan de muur met daarnaast enkele foto’s. Het is al een week geleden ondertussen. We hebben via zijn computer nog een deel foto’s via memory stick gewissseld en een album op zijn computer aangemaakt. Hij heeft maandag ll in dreamland een porsche GT3 radio gestuurd gekocht om hem bezig te houden. Toevallig toen ik op de trein mijn krant aan het lezen was een artikel over de porsche P1 tegen gekomen. In het ziekenhuis vroeg ik hem of hij het artikel moest hebben. En ja hoor, maar ik moest het wel netjes uit knippen.
                      Karl

Dan doen we het gewoon over als de journalist het vraagt.

… met nog een veel grotere groep :geek:

ken

:respekt:
                          knap werk geleverd *porsche mannen
                          Hans zal wel super blij geweest zijn!!

De reporter heeft me verteld dat ze me nog gingen opbellen voor een interview
                            maar tot op heden heb ik nog niets vernomen… 🙁

[quote=”Chiepe” post=157450]Benieuwd wat er in de pers verschijnt…
                              Hans zal dit de max vinden!
                              G Chiepe[/quote]
                              Ik heb nog niks via mail gekregen van de reporter, weet jij er iets mee over, Karl

@ Kever3 :up: :up: :up:

Big Up mannen! :respect2: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.