wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 206)
    • Benieuwd wat er in de pers verschijnt…
      Hans zal dit de max vinden!
      G Chiepe

Ik stootte gisteren op dit topic maar kon toen nog niet replyen omdat ik me nog niet had voorgesteld.

Geweldig om dit topic even te doornemen! Doet me gewoon plezier om te zien dat er in die mate is op gereageerd. Toppie! :applaus:

Als ik jullie reacties lees, pakt het me. Ik had niet verwacht dat het nog ging na zinderen. Het blijft precies in jullie geheugen zitten. Hoe gelukkig dat wij waren/zijn om die dag te mogen hebben beleven. Jullie beseffen het precies zelf niet goed wat jullie samen hebben verwezenlijkt. Ik vind het fijn om regelmatig berichten te krijgen om terug naar dit forum te komen. Het geeft me een onrechtstreekse steun van buiten af. Karl

Wat een mooie rood Poepje zeg!!!

[quote=”Chiepe” post=157295]Mooi!… 🙂

Mooi 2!… 🙂

[/quote]

Als Hans zijn gezondheid het toelaat wil ik wel nog eens met hem gaan rijden . :driver:
              Laat maar weten .

Hier net hetzelfde gevoel FCB loves champagne :respekt:

Ik heb al iedere dag aan Hans moeten denken, ook al ken ik hem niet, na zondag voel ik zo mee met hem en zijn familie.
                  Ik ben blij dat ik er Zondag bij was, een heel warme groep was het, aangrijpend

Ik heb even in het buitenland gezeten en las dit vanmiddag pas.

Ongeloofelijk, gasten! Chapeau dat jullie dat op zo’n korte termijn met zo’n grote opkomst hebben kunnen realiseren. Als ik,het had gelezen en in België was geweest, was ik ook meegekomen.

Ik ben nog maar net lid hier, maar weet nu dat dit een fijne club is met mensen die naast hun passie voor *porsche ook een passie voor de mens en de belangrijke dingen in het leven delen.

:respekt:
                      spijtig dat ik er niet kon bijzijn :bounce:

Mooi!… 🙂
                        IMG_1385.jpg
                        Mooi 2!… 🙂

IMG_1388.JPG

Wow, ik stoot maar net op dit topic maar… fantastisch gewoon! Feel good moment :respect2: :up:

+1 Kdc .

:up: :applaus: Voor allen die er konden zijn.

dees is ZO mooi! *luv *porsche

Wat ik er zelf uit geleerd heb…we staan er niet genoeg bij stil, maar een kleine moeite kan voor iemand veel betekenen (vooral met zoveel mensen tegelijk :up: )

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.