wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 206)
    • [quote=”Mushroom” post=157008]Wij waren als één van de eersten op de parking in Jabbeke, er stonden er toen al een stuk of 6. Daar staan, denkend dat iedereen er al was, en dan toch nog de ene Porsche na de andere zien/horen toeschuiven was :first:

Ik hoop dat je broer (en de hele familie) er iets aan gehad hebben.
      Thx aan iedereen :respect2:[/quote]
      Daar mag je zeker van zijn. De babbel nadien was niks dan lof over jullie gezamelijke inzet. Mijn kinderen vonden het een super verrassing voor hun nonkel. Als we de parking van Jabbeke opreden en ik het hen vertelde, vroegen de jongens in koor “zijn die allemaal voor nonkel Hans gekomen?”. Karl

:respekt:

Wij waren als één van de eersten op de parking in Jabbeke, er stonden er toen al een stuk of 6. Daar staan, denkend dat iedereen er al was, en dan toch nog de ene Porsche na de andere zien/horen toeschuiven was :first:

Ik hoop dat je broer (en de hele familie) er iets aan gehad hebben.
          Thx aan iedereen :respect2:

kan niet meer zeggen als :respekt:

Ook al was het zwaar, toch een mooie morgen gehad. Je deed dat prima, niet eenvoudig als die familie voor je staat met tranen in de ogen.
                Ben blij dat ik wat mensen van het forum leerde kennen, voor herhaling vatbaar, iedereen zo eenvoudig en vriendelijk :respekt:

Ja, ‘t was echt hartverwarmend om dit te mogen meemaken!
                  Op 48 uur tijd staan er een team van gouden harten in Oostende, van over heel Belgie, om Hans zijn ultieme wens in vervulling te laten gaan!
                  Ondanks deze moeilijke periode straalden Hans en zn familie toch even van geluk en dus is onze opzet geslaagd,niet…?
                  Een kleine moeite, een mooi gebaar en Hans…die schitterde!
                  Zo zie je maar dat er ook nog veel erg goeie mensen op deze wereld rondlopen!
                  Diep respect en een erg grote en welgemeende merci voor alle die aanwezig waren, fysisch en in gedachte!
                  Het ga je goed Hans!
                  x
                  porscheforum.be

Schermafbeelding2014-01-27om07.40.15.png

prachtig van degenen die daar waren, had er ook graag bij geweest maar vrees dat ik in een uithoekje zou geparkeerd hebben, al dat mooie schitterende geweld dat ik daar op de foto’s zie staan, het zal die man en zijn familie een onvergetelijke dag gegeven hebben.

Proficiat mannen, :respekt:

Prachtig mannen!!! Jullie zijn er zeker en vast ingeslaagd het lijden even te hebben weggecijferd!
                      Er zelf dus niet geraakt (pas gedaan met werk en aan geen nummerplaat geraakt ook) het wel in gedachten genomen.

Prachtig wat jullie gedaan hebben.
                        *porsche rijders hebben duidelijk het hart op de juiste plaats!

Voor mij was het mijn eerste ontmoeting met leden van het forum, en ik moet zeggen het was geslaagd!!!!
                          Alleen maar blijde gezichten gezien, het doet toch iets om de Hans te zien genieten van alle mooie *porsche ‘s.
                          Dank aan iedereen die erbij was, leuk om te weten dat er nog veel mensen zijn met het hart op de juiste plaats *luv

Tot binnenkort *porsche vrienden

Voor mij was het mijn eerste ontmoeting met leden van het forum, en ik moet zeggen het was geslaagd!!!!
                            Alleen maar blijde gezichten gezien, het doet toch iets om de Hans te zien genieten van alle mooie *porsche ‘s.
                            Dank aan iedereen die erbij was, leuk om te weten dat er nog veel mensen zijn met het hart op de juiste plaats *luv

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.