wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 206)
    • Voor mij was het mijn eerste ontmoeting met leden van het forum, en ik moet zeggen het was geslaagd!!!!
      Alleen maar blijde gezichten gezien, het doet toch iets om de Hans te zien genieten van alle mooie *porsche ‘s.
      Dank aan iedereen die erbij was, leuk om te weten dat er nog veel mensen zijn met het hart op de juiste plaats *luv

Tot binnenkort *porsche vrienden

Spijtig da ik er nie bij kon zijn maar er waren er gelukkig veel wel aanwezig :up: :up: :up:

We zijn net thuis. Wat een opkomst, helemaal niet verwacht. toen ik de parking opdraaide van Jabbeke(toch maar gedaan) wist ik niet wat ik zag. Dat allemaal via een advertentie die begon op flat4free en dankzij beestje(rudolf op dit forum) die het op dit forum plaatste. Er zijn nog veel mensen met een warm hart zonder dat we het weten. Aan het ziekenhuis aangekomen kregen we nog extra bezoek van de POCA (porsche owners club antwerpen)man, man, helemaal van Antwerpen,Lier Baal,Aalst, en west vlaanderen om mijn broer een mooie voormiddag te gunnen. Nog een klein rondritje erbij gekregen op de koop toe. Mijn broer dolgelukkig en de rest van de familie vol lof. Hij heeft een voormiddag gekregen om extra bij te houden hoe fier hij was met zijn aan denkingen. In de cafetaria nog eventjes samen zijn cadeau’s ingekeken en de gehandtekende poster open gelegd. Chapeau en dikke merci aan de eigenaars, chauffeurs en echtgenotes van de porsches voor jullie te willen vrijmaken om ons dit te kunnen hebben gegeven. Er is lang over na gepraat in de namiddag. Een dag om niet te vegeten en wat waren de weergoden goed gemutst, kon niet beter :applaus: .karl

Slik, echt ontroerend om zoveel *porsche forumers te zien met hun hart op de juiste plek, respect jongens :respect2:

Zeer tevreden dat we erbij waren om deze wens te laten uitkomen :salut: :salut:

Ook tevreden dat we er bij waren hopelijk heeft Hans er van genoten.
                @Karl je hebt een toffe familie :respekt:

Blij dat we der bij waren bedankt iedereen. :up: :up:

Ben een tevreden man omdat ik erbij kon zijn om deze laatste wens te laten uitkomen,we waren met 24 wagens :up: :up: :up:

Heel tof dat er verschillende mensen de moeite hebben gedaan om af te zakken naar Oostende .
                      :up:

Prachtig initiatief en prachtig om al die *porsche bij elkaar te zien.

idd prachtig !

Dikke pluim voor de mensen die erbij konden zijn,spijtig genoeg moest ik vandaag werken :respect2:

zeer fier ben ik op degene die er aanwezig waren. :applaus: :applaus: :applaus:

Het doet me enorm veel plezier om zien aan deze beelden.
                                hoeveel mensen nog geven om elkaar ! respect !..;)

Rudi.

Knap, Porsche vrienden met een gouden hart .
                                  Gr. Uit Limburg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.