Wie beschikt over PST2 of gelijkwaardig regio BXL?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie beschikt over PST2 of gelijkwaardig regio BXL?

• Maker
    Discussie
  • Beste forumgangers,

Als het goed is ontvang ik over een weekje mijn passenger airbag de-activation bar zodat ik een kinderstoeltje op de voorstoel kan plaatsen in mijn ’02 996. Deze functie moet nog even aangezet worden met een PST2 en ik vroeg mij af of er iemand in de buurt is die dit zou kunnen en willen doen (eventueel voor een schappelijke tegemoetkoming).

Alvast bedankt voor de info!

Siepel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • … En alles is ook geheel naar genoegen opgelost. De airbag deactivation bar werkt dan ook prima en kan ik donderdag met mijn dochtertje en zoontje veilig naar Zuid-Oost Tsjechië tuffen :mrgreen:

… En alles is ook geheel naar genoegen opgelost. De airbag deactivation bar werkt dan ook prima en kan ik donderdag met mijn dochtertje en zoontje veilig naar Zuid-Oost Tsjechië tuffen :mrgreen:

:up: Retie ligt dan op ook nauwelijks 2 km met de NL grens en trekt nochtans heel wat klanten uit het noorden aan 😉

:up: Retie ligt dan op ook nauwelijks 2 km met de NL grens en trekt nochtans heel wat klanten uit het noorden aan 😉

:up: er zijn ergere dingen dan op een stralende zomerdag een ritje met de Porsche naar Retie te mogen maken, eh! 🙂

:up: er zijn ergere dingen dan op een stralende zomerdag een ritje met de Porsche naar Retie te mogen maken, eh! 🙂

Precies… Maar Van Beurden kent het woord “servicegericht” blijkbaar als een van de weinigen in België. Dus maken we er (weer) een dagtocht van.

Precies… Maar Van Beurden kent het woord “servicegericht” blijkbaar als een van de weinigen in België. Dus maken we er (weer) een dagtocht van.

[quote=”siepel” post=209648]Tant pis! … in de buurt van Retie, en mag ik morgen (op zaterdag) even langskomen :)[/quote]

région Bxl 😯

[quote=”siepel” post=209648]Tant pis! … in de buurt van Retie, en mag ik morgen (op zaterdag) even langskomen :)[/quote]

région Bxl 😯

Tant pis!
                          Maar gelukkig voor mijn kindertjes is er een hele leuke kinderboerderij met dieren en speeltuin vlak in de buurt van Retie, en mag ik morgen (op zaterdag) even langskomen 🙂

Tant pis!
                            Maar gelukkig voor mijn kindertjes is er een hele leuke kinderboerderij met dieren en speeltuin vlak in de buurt van Retie, en mag ik morgen (op zaterdag) even langskomen 🙂

Tant pis!

et en plus on parle le français au region Bruxellois.

et en plus on parle le français au region Bruxellois.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.