Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group

Home Forum Porscheforum mededelingen Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group

• Maker
    Discussie
  • Misschien is een gesloten linked-inn groep wel een idee als alternatief voor gesloten wie doet wat sectie ?
    Kan je tenminste zien voor wat je bij wie terecht kan zonder dat er aanpassingen aan forum nodig zijn. Lidmaatschap aanvraag kan dan met vermelding forumnickname bv ?

Just a thought en up to the chief & mods om in gang te steken maar denk dat het wel leuk kan zijn….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
    • Zopas lidmaatschap aangevraagd.
      Spannend 8)

Heb me ook even toegevoegd op LinkedIn. :engeltje:

Inderdaad en ik zie dat we professioneel wel wat gemeenschappelijk hebben 🙂

Heb net ook de groep gevonden en me toegevoegd :respect2:

Je bent toegevoegd! 🙂

Vorige week zag ik de groep niet staan, nu net wel.
                Reply op linkedin met forumnick werkt wel niet, kreeg foutmelding noreply …

Your request to join the PFB group has been received.

Mmmmm zou je die tali bannen 😆

Hm, ik vraag me af hoe er een Pakistani ons gevonden heeft…. :think:
                      Als het iemand van hier is, graag bekend maken.
                      Thx

Merci, ben member.
                        Ik veronderstel dat er wel bij staat bij mijn profiel wat ik doe.
                        Voor de rest zie ik nog geen activiteit of kijk ik er over ?

no problem, ik ga ervan uit dat het een ongelukkig manoeuvre was bij de introberichten die niet meteen doorkwamen en dan ineens drie of vier keer :blush:

Ps aan de 17 …. Introberichtje over wat je precies doet helpt indien je activiteiten wil kenbaar maken 😉

You never know!

Ghost, bedankt voor de input en compliment, Verwacht eerstdaags meer nieuws over levering van je custom trailer :lekker:

muiterij aan boord dan, want als ik het juist lees is deze actie door een group member uitgevoerd.
                            jammer !! we vinden het als porshisten vervelend om op een bepaalde manier bejegend te worden, en nu onder elkaar ook ???

Ok…. Who spammed me ?

“Your group posting status
                              Your posts in this group are being moderated temporarily because members of this community marked your recent contributions as spam or not relevant. Learn more.”

Zou nog een leuke forumfunctie kunnen zijn ! Oeps bestaat al 🙂

DELETED … ik ga me niet moeien …

Daarom zit ik en niet mijn vrouw op het forum :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.