Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group
- Dit onderwerp bevat 81 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door Xaverius.
-
MakerDiscussie
-
17 februari 2015 om 22:56
Misschien is een gesloten linked-inn groep wel een idee als alternatief voor gesloten wie doet wat sectie ?
Kan je tenminste zien voor wat je bij wie terecht kan zonder dat er aanpassingen aan forum nodig zijn. Lidmaatschap aanvraag kan dan met vermelding forumnickname bv ?Just a thought en up to the chief & mods om in gang te steken maar denk dat het wel leuk kan zijn….
-
MakerDiscussie
-
[quote=”bccars” post=198496]Ik snap ook niet zo goed wat er mis is met dit forum (buiten het feit dat precies altijd iedereen ambras heeft met elkaar) dat er een gesloten linkedin groep moet afgescheurd worden ?
Heb ik iets gemist ?[/quote]Dat snap ik ook niet echt, alleen begrijp ik het punt wel dat sommigen hier iets meer in anonimiteit met anderen willen kunnen communiceren. We zijn hard aan het werken aan het nieuwe forum dat ook de functie zal hebben dat bepaalde gebruikers ‘zelf ‘ groepen kunnen aanmaken die privé zijn waar ze mensen kunnen in uitnodigen die ze zelf willen zonder dat anderen dit kunnen zien, het zal bovendien iets a la smoelenboek ofte facebook worden maar dan zonder de inbreuken op de privacy… het is echter zo uitgebreid en ingewikkeld dat het niet simpel is en niet simpel installeren is en het werkt…, maar t komt eraan 😉
Bedankt Frank om ook nog een berichtje te sturen met je nickname. In jou geval wist ik wel wie je was maar van vele aanvragers weet ik het niet altijd.
Zodus, graag even jullie forumnaam doorgeven bij aanmelding. Kwestie van geen “toeristen” toegang te geven.Ook aangemeld. Heb er geen probleem dat andere mensen mijn Porsche Passie weten, daarom hoeven ze dat nog niet te begrijpen… I real don’t care 😮
Net ook aangemeld en kreeg mail terug dat ik het hier even moest melden of mijn nick bezorgen…
Ik snap ook niet zo goed wat er mis is met dit forum (buiten het feit dat precies altijd iedereen ambras heeft met elkaar) dat er een gesloten linkedin groep moet afgescheurd worden ?
Heb ik iets gemist ?Om de gesloten groep ook enkel aan leden voor te behouden zal voortaan volgend bericht verstuurd worden volgend op aanvraag.
“Hallo, we hebben je aanvraag goed ontvangen. Om deze zo snel mogelijk goed te kunnen keuren, graag even laten weten op forum of hier je forum nickname even doorsturen in reply aub. Thx en mvg”Harley, volgens mij zit er ergens een probleem in user settings of permissies waar enkel jij aankan ? Bericht posten in de groep lukt niet. Kan iemand anders ook is proberen en iets laten weten ?
Inderdaad Ghost !
Ik ben er ook allemaal niet met mee. Geen Facebook, geen twitter, geen LinkedIn, juist een mailadres 😳
Anderzijds heeft PVDW natuurlijk ook wel een punt :music:
Gebruiken voor wat het dient…. Zakelijke contacten en netwerken….
Silvia, heb net even je profiel bekeken, wees gerust, niets te zien. Wel mooie foto maar discussie is al is gepasseerd in ander topic dacht ik….Op je startpagina kan enkel jij je eigen berichten zien, anderen kunnen enkel je publieke berichten berichten zien in het HOME scherm.
Berichten geplaatst in een groep, of groepsdiscussie zijn enkel zichtbaar voor de leden.
21ste eeuw, drones, Google earth, street en enz… Je kan er niet vanonder….use it …wisely
Vakantieplannen en privéfotos online gooien is gewoon dom, echter ook hier lees ik soms plannen die ik zelf niet meteen openlijk zou gaan aankondigen en dit forum is uiteindelijk… Open to all !
Vals gevoel van anonimiteit door de nickname, op linked-inn heb je nog voordeel dat een gesloten groep ook gesloten is….Ik vraag mij af of de berichten die in deze besloten groep geplaatst worden ook besloten blijven… Mijn reactie op een bericht zie ik namelijk terug op mijn startpagina en in mijn “recente berichten”…
Heeft dit met een instelling te maken (die ik dus niet goed ingesteld heb) of zouden berichten gewoon altijd zichtbaar zijn voor mijn connecties?
Heeft iemand hier een goed antwoord op? Voor mij persoonlijk maakt voor mij niet uit, maar op deze wijze zou het doel van de groep nutteloos zijn…
Gelijk heb je Ghost, zo’n dingen dienen niet enkel om data te vergaren, maar ook nog eens om deze door te verkopen.
Ghost +1
Vind al die sociale media ook maar bullshit, dient enkel maar als Big brother toestanden. :censored:
Ik heb het account al verwijderd.
Na 24 uur zouden de mail adressen terug bruikbaar zijn voor aanmaken nieuw account.
Bij het verwijderen wel al op een nederlands versie geraakt.
.Dat zal helpen als ik er misschien toch nog eens wil aan beginnen 😳idd gewoon ff opnieuw beginnen Ghost. ‘t is een kwestie van “ticking the right boxes”. kost niks en je kan er zakelijk ook nog je voordeel bij doen …
ik heb trouwens voor PFB een tweede Linked in account gemaakt. mensen in mijn hobby sfeer mogen best wat van me weten, maar hoeven niet elk detail van m’n CV te kennen.
en andersom weet ik ook niet zeker of de berichten die ik in de gesloten PFB groep plaats, ook onzichtbaar blijven voor mijn overige connecties.Waarschijnlijk zal het weer wel zoiets zijn.
Ge moet steeds zeer goed opletten met zulke on(line) dingen.
Die dienen volgens mij meer om gegevens te verzamelen dan om wat anders :bounce:Ik denk dat je dan te snel op een “akkoord” geklikt hebt (mag LinkedIn uw adressenboek gebruiken of zo iets), bij mij heeft LinkedIn nog nooit in mijn adressenboek gekeken. Alle connecties zijn pas na aanmaken van het profiel via een connectie verzoek aangegaan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.