Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group

Home Forum Porscheforum mededelingen Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group

• Maker
    Discussie
  • Misschien is een gesloten linked-inn groep wel een idee als alternatief voor gesloten wie doet wat sectie ?
    Kan je tenminste zien voor wat je bij wie terecht kan zonder dat er aanpassingen aan forum nodig zijn. Lidmaatschap aanvraag kan dan met vermelding forumnickname bv ?

Just a thought en up to the chief & mods om in gang te steken maar denk dat het wel leuk kan zijn….

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
    • Dit word niks voor mij denk ik.
      Heb een account proberen aanmakent en blijkbaar heb ik gelijk meer dan 300 contacten 😯 halfweg dicht geklikt.
      Die brol leest gewoon gans mijn email verkeer na :bounce: :bounce:
      Privacy is hier ver zoek.
      Dat is dus de reden waarom ik ook nog steeds geen Smoelboek heb :puke:

Group staat inderdaad ingesteld op non visible op ledenprofielen.

amen

Het schisma …

Zal dan wel in orde zijn zeker :salut:

dan zou PFB als groep al verborgen moeten staan.

EDIT: je kan dit zelf checken via de VIEW as connection of public VIEW aan te klikken van je profiel

Deepee: nope lukt niet, bij mij staat “Visibility Settings” er niet bij in deze groep. Bij een andere groep zie ik dit wel staan. Raar :think:

PB

In dat geval zeker aanmelden. :coolness:

Als notoir drugdealer kom ik niet in aanmerking zeker? 😥

in de menubalk onder Interests > Groups > > member settings: “Display the group logo on your profile” uitvinken

Harley, ik zou ook liever hebben dat dit niet publiek te zien is. Maar hoe kan ik dat wijzigen? 😕

Harley, lijkt iets mis te staan in settings ofzo

Als ik introdiscussie post, verdwijnt deze meteen weer ….

@pds, de redenen wrm sommigen er liever niet mee uitpakken zijn in een ander topic al uitvoerig aangehaald.:)
                              Klanten kunnen soms ineens raar beginnen doen…. :think:

Enne wie zegt dat ik mijn geld eerlijk verdien? 😀 😛 :coolness:

PDS

Harley, als je eerlijk uw geld verdient waarom dan zo paniekerig alles willen afschermen ? :think:

😆 :geek:

@Akai, bij jou kan ik (zelfs als niet connected zijnde met jou) zien dat je lid bent van de groep PFB dus veronderstel ik dat je dot niet erg vindt…..?

@deepee
                                  : je kan op zoek naar bal nr 9! :). Good luck!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.