Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group

Home Forum Porscheforum mededelingen Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed group

• Maker
    Discussie
  • Misschien is een gesloten linked-inn groep wel een idee als alternatief voor gesloten wie doet wat sectie ?
    Kan je tenminste zien voor wat je bij wie terecht kan zonder dat er aanpassingen aan forum nodig zijn. Lidmaatschap aanvraag kan dan met vermelding forumnickname bv ?

Just a thought en up to the chief & mods om in gang te steken maar denk dat het wel leuk kan zijn….

6 reacties aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
    • Niet vermelden in groepen om te vermijden dat de groep publiek zichtbaar is bij de groepen waar je lid van bent… Ps, Nu wel zichtbaar 😉
      Denk bij mij niet het geval

heb je toelating om dit logootje te gebruiken ? :mrgreen:

pfb.png

Net eens een PFB groepje aangemaakt. Gesloten maar nu weet ik niet of mijn contacten deze kunnen zien of niet. Vind er geen specifieke instelling voor tenzij “niet vermelden in groepen”

Gesloten groep en op niet zichtbaar instellen op profiel…. Nobody knows…

Op zich een goed idee maar mijn Linkedincontacten zijn vooral collega’s en klanten en die hoeven niet te weten dat ik iets met Porsche te maken heb…. Dan moet je de groep bvb PFB noemen en geen verwijzing naar Porsche.
              Ik denk dat velen onder ons in hetzelfde geval zitten….. Iemand suggesties?

+1

6 reacties aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.