Wie gaat hier op in ?

Home Forum Zeverhoekje Wie gaat hier op in ?

• Maker
    Discussie
  • Tijdens mijn dagelijkse zoektocht op kapaza, kwam ik vandaag plots deze advertentie tegen: klikmij

Wie voelt zich geroepen ? 😈

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”porschky”:1v4vj464]jullie hebben nog niets gezien… een (psychiatrische!) patiënt van me, …SNIP…,haha[/quote]

het blijft wel jou patient wiens problemen je hier en public zit uit te lachen…wat als ie nu toevallig ook interesse heeft in Porsche, hier komt, en jou post leest?

hij zal wel weten wie jij bedoelt, je omschrijving heeft voldoende detail, en dan ziet hij hoe zijn shrink hier post over zijn auto en zijn iq en het feit dat ie bij een shrink zit?

zit dicht aan tegen schending beroeps geheim… beetje puzzelen en die auto zien en die vent is op straat herkenbaar…

Als die “met zijn klaske” en zijn dreamfather eens zouden gaan werken in plaats van te dromen zouden zij mischien niet moeten bedelen op het net.

Btw bedelen op straat is reeds jaren verboden, wat met het internet ??

Yvan

jullie hebben nog niets gezien… een (psychiatrische!) patiënt van me, getest IQ onder de 70 by the way…, reed met een (of course) rode Mazda 323 waar hij met zwarte plakband de zijdelingse luchtsleuven van een Testarossa op gekleefd had, alsook de randen van de opklappende voorlichten mee nagemaakt had. Als kers op de taart overal kleeflogo’s van Ferrari en een metalen Ferrarilogo op de frontgrille…en om de sporty-look helemaal af te maken had hij zijn brandblusapparaat op de voorste dakstijl aan passagierskant gemonteerd (extra veilig voor de passagier uiteraard) Hilarisch… Hoeveel damesslipjes zouden al nat geworden zijn als ze die klassebak zagen voorbij komen? Jezus… er loopt toch wat rond… 😉 En rijden blijkbaar ook… haha

Anoniem

Zeg Luc, maar nu ik er aan denk… Hebde gij daar gene witte 928 meer staan die binnenkort naar ‘t autokerkhof verhuist ? Misschien dat em daar al mee kontent is…Staat toch in uwe weg.

😆

Hij kan mischien eens die vraag aan het OCMW gaan stellen 😆

HAHAHAHAHAHA

En alsof mensen van adel enklel die dingen kunnen kopen.
                Neen simplisten , dat was in de middeleeuwen.
                Nu moet je er hard voor gaan werken

Anoniem

Tja, nee hebt ge, ja kunt ge krijgen zal die gast denken 😀

Te gek voor woorden. Simpele geesten.

Anoniem

Hahahahaha ! Als de kiekens tanden krijgen en de krokodillen kunnen vliegen. En dan nog… 😕

Hoe haalt men het toch in z’n hoofd … 🙄

😆 😆 😆 😆 😆 😆

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.