Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,216)
    • Zeg nu zelf; zo puur maken ze ze toch niet meer *luv

0

2x ne 356 …das erover 🙄

😉

0

Ja, was perfect door dieje mens zelf, gerestaureerd. Heeft blijkbaar nog 2 maal nen 356 ook…

0

Amai schoon machientje *luv :coolness:

0

Vandaag in Deurne mijn oliepan gaan binnen doen. Daar aangekomen stond dit exemplaar voor de deur.
              Eigenaar is ook lid van de PCCB. Uiteraard een uurke staan kletsen 😀

0

Deze morgen rond 9.30u op de grote ring van Hasselt een 928s, ik met de 924s :up:

0

tttoon, deze is van de baas van Goolderheide in Bocholt als ik mij niet vergis.

Deze kwam ik in Genk tegen vandaag, prachtige auto!

0

Deze middag in Bree: Oranje 997.1 GT3 RS, heb ik geloof ik al eens eerder gezien.

0

Er moet hard bespaard worden hé bij het openbaar vervoer daarom iedereen met de Porsche naar het werk :happy:

0

Hier sé, nen bekende met ne Porsche :first:

0029.jpg

0

Vandaag gezien (op TV): Bart DW in Porsche 997 zwarte C4S phase2. Iemand van hier ? 😆 😆 😆

0

Ook zien staan maar was ook niet naast te zien. Stond daar speciaal zo geparkeerd denk ik. Ik zie die regelmatig rijden en is geen referentie naar hoffelijkheid toe 😥

0

Zonet aan het station van Haacht een geparkeerde Macan met Gulf kleurstelling en nrplaat PRSCHE
                              Vind persoonlijk de kleurstelling niet geslaagd voor dit type. Past beter bij de elfjes.

0

vanmiddag (ma 6/okt) rond 14u30 een donkere Panamera S met nr-plaat 1-GBF-… op de Zuiderring in Mol. het was wel een eco-driver want hij stond boven op een depanneur 😳

0
                                ken

Deze morgen op de steenweg in boortmeerbeek porsche cabrio 997 met nrplaat 9-sam

Dan nog rond 14 u een porsche boxster een blauwe in schiplaken aan het pompstation, die kennen we 😀

Daarna een 991 cabrio op de steenweg richting mechelen

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.