Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,216)
    • Zeg nu zelf; zo puur maken ze ze toch niet meer *luv

2x ne 356 …das erover 🙄

😉

Ja, was perfect door dieje mens zelf, gerestaureerd. Heeft blijkbaar nog 2 maal nen 356 ook…

Amai schoon machientje *luv :coolness:

Vandaag in Deurne mijn oliepan gaan binnen doen. Daar aangekomen stond dit exemplaar voor de deur.
              Eigenaar is ook lid van de PCCB. Uiteraard een uurke staan kletsen 😀

Deze morgen rond 9.30u op de grote ring van Hasselt een 928s, ik met de 924s :up:

tttoon, deze is van de baas van Goolderheide in Bocholt als ik mij niet vergis.

Deze kwam ik in Genk tegen vandaag, prachtige auto!

Deze middag in Bree: Oranje 997.1 GT3 RS, heb ik geloof ik al eens eerder gezien.

Er moet hard bespaard worden hé bij het openbaar vervoer daarom iedereen met de Porsche naar het werk :happy:

Hier sé, nen bekende met ne Porsche :first:

0029.jpg

Vandaag gezien (op TV): Bart DW in Porsche 997 zwarte C4S phase2. Iemand van hier ? 😆 😆 😆

Ook zien staan maar was ook niet naast te zien. Stond daar speciaal zo geparkeerd denk ik. Ik zie die regelmatig rijden en is geen referentie naar hoffelijkheid toe 😥

Zonet aan het station van Haacht een geparkeerde Macan met Gulf kleurstelling en nrplaat PRSCHE
                              Vind persoonlijk de kleurstelling niet geslaagd voor dit type. Past beter bij de elfjes.

vanmiddag (ma 6/okt) rond 14u30 een donkere Panamera S met nr-plaat 1-GBF-… op de Zuiderring in Mol. het was wel een eco-driver want hij stond boven op een depanneur 😳

ken

Deze morgen op de steenweg in boortmeerbeek porsche cabrio 997 met nrplaat 9-sam

Dan nog rond 14 u een porsche boxster een blauwe in schiplaken aan het pompstation, die kennen we 😀

Daarna een 991 cabrio op de steenweg richting mechelen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.